نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. تير 1395 - 11:18   |   کد مطلب: 19403
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله بهشتی و یاران و همکاران آن شهید نیز برای ترویج فرهنگ عدالت در جامعه تلاش کرده و به شهادت رسیدند و امروز نیز ما باید تمام توانمان را برای ترویج این فرهنگ به کار ببریم.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در مراسم یادبود شهدای هفتم تیر در مسجد صفی ملایر شهید بهشتی را شهید عدالت دانست و اظهار داشت: جذابترین شعار حضرت حجت(عج) توسعه عدالت است که  شهید بهشتی برای این شعار همراه با بزرگان انقلاب نهایت تلاششان دراین راه  کشور به کار گرفتند.

وی انقلاب ایران را انقلاب در ابتدا انقلاب فرهنگی عنوان کرد و گفت: انقلاب ما قبل از اینکه یک انقلاب سیاسی باشد یک انقلاب به تمام معنا فرهنگی بوده و ما زمانی می توانیم ادعا کنیم که انقلاب پیروز شد که فرهنگ انقلاب را تثبیت کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ثبیت عدالت در جامعه با فدا شدن عده ای همراه است همانگونه که امیرالمومنین(ع) را شهید عدالت می دانند و شهید بهشتی نیز در راه عدالت شهید شد.

  وی گفت: انقلاب ما ادامه همان عدالت امیرالمومنین بوده و هم خود پیامبر(ص) و هم سایر ائمه به دنبال ترویج فرهنگ عدالت در جامعه بودند.

حجت الاسلام آزادی خواه افزود: آیت الله بهشتی و یاران و همکاران آن شهید نیز برای ترویج فرهنگ عدالت در جامعه تلاش کرده و به شهادت رسیدند و امروز نیز ما باید تمام توانمان را برای ترویج این فرهنگ به کار ببریم.

وی با اشاره به سخنان رهبری درباره کمک به دولت ها ی جمهوری اسلامی بیان کرد: هر عنصر انقلابی با هر روحیه سیاسی باید کمک کند که دولت ها کارشان را انجام دهند و در این راه عدالت از همه مسائل مهم تر است.

نماینده مردم ملایردر مجلس شورای اسلامی با اشاره به حقوق های نجومی یرخی مدیران گفت: باید با این مسئله مبارزه کرد چرا که عین بی عدالتی بوده و بسیاری از جوانان برای شغل با حقوق 700 هزار تومانی تلاش می کنند.

وی گفت: شهید بهشتی به دنبال این بود که اینگونه بی عدالتی ها در جامعه وجود نداشته باشد همانطور که در قرآن مجید خداوند عنوان کرده است که پیامبران را با اعجاز و بینه فرستادیم برای اینکه مردم خودشان به سمت عدالت بروند.

 حجت الاسلام و المسلمین آزادی خواه گفت: خدا شرایط را ایجاد کرد تا مردم خودشان به سمت عدالت بروند و عدالت محور باشند.

وی گفت: انقلاب ما جهانی و امروزی از دین، حقانیت و اسلام بوده و کسی نمی تواند آن را به نفع خودش مصادره کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب امام امت که به دست شهدا و ایثارگران و شخصیت های محوری همچون شهید بهشتی تشکیل شده و امروز به ما رسیده است یک انقلاب نجات بخش است و توسعه عدالت جز ارکان اصلی آن است.

وی افزود: توجه به مستضعفین و  توزیع عادلانه ثروت از دیگر ارکان این انقلاب بوده و اگر این ها امروز اتفاق نمی افتد قصد انحراف از مسیر حقه انقلاب در میان است.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به سلب تابعیت شیخ قاسم عیسی رهبر شیعیان بحرین بیان کرد: سلب تابعیت رهبری شیعیان بحرین نشان دهنده صدور انقلاب ما به بحرین را دارد.

وی افزود: در موج بیداری اسلامی در میدان التحریر مصر جوانان مصری شعار هیئات من الذله را انتخاب کرده که نشان از صدور انقلاب اسلامی ایران دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تک تک ما مسئو بوده و همه باید کمک کنیم که چرخه انقلاب بچرخد و حرکت جامع انقلاب بر هر نگاه دیگری مقدم بوده و باید حرکت انقلاب رو به رشد باشد.

وی افزود: اختلافات ما باید درونی باشد و باعث رخنه دشمنان نشود و در داخل کشور مطرح شود و ما هر چه سیلی در کشور خوردیم از اختلاف بین خودی ها است.

حجت الاسلام آزادی خواه گفت: شهید مظلوم دکتر بهشتی مورد آماج نگاه های افراطی و انواع و اقسام بدگویی ها و بی قضاوتی ها، تهمت ها بدگویی ها قرار گرفت.

وی گفت: افراط و تفریط هر دو گمراهی است و جاده مستقیم جاده اصلی است و  نگاه افراطی به شهید بهشتی باعت انواع تهمت ها به این شهید والا مقام شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز همه وظیفه داشته و تا می توانیم از مظلومیت شهید بهشتی این معنا را پیدا کنیم که جمل در داخل رخ می دهد.

 وی با اشاره به تعطیلی حج ابراهیمی توسط آل سعود برای ایرانیان بیان کرد: آل سعود حج ابراهمی را تعطیل کرد چون قوام و اقتدار نیای اسلام با حج ابراهیمی است.

وی افزود: در حج ابراهیمی وحدت محور بوده و تمام ارکان حج ابراهیمی محور توحید و وحدت بین شیعه و سنی، سیاه و سفید و همه مسلمانان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار