نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. تير 1395 - 22:58   |   کد مطلب: 19392
نماینده مدیرعامل بیمه ایران در عیادت از سربازان حادثه‌دیده خبر داد
پرداخت 50 درصد خسارت سربازان زیان‌دیده
نماینده مدیرعامل بیمه ایران در عیادت از مجروحان حادثه تصادف نی‌ریز از پرداخت خسارت 50 درصدی زیان‌دیده‌ها در هفته آینده خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از راه دانا؛ عباس فراشیانی امروز در حاشیه عیادت از مصدومان حادثه تصادف گردنه لای‌زر نی‌ریز استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در راستای تسریع در روند پرونده خسارت‌دیدگان این حادثه تصمیم اتخاذ شده که در صورت آماده شدن مدارک اولیه حوزه انتظامی، پزشک قانونی و کروکی حادثه، 50 درصد خسارت زیان‌دیدگان این حادثه در هفته آینده توسط مدیریت بیمه ایران استان فارس به خانواده‌های آنان پرداخت شود.

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران افزود: برآورد ما از خسارت این پرونده در حدود 70 میلیارد ریال است و تلاش داریم تا با یک نگاه ملی خسارت زیان‌دیدگان را در اسرع وقت جبران کنیم.

وی ادامه داد: افزایش تلفات جاده‌ای در کشور نگران‌کننده است و باعث آسیب‌های بسیاری به خانواده‌ها و جامعه می‌شود و خسارت‌های بسیاری نیز به شرکت‌های بیمه وارد می‌کند.

این مسؤول ادامه داد: از وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهور انتظار می‌رود با توجه به سهمی که از حق بیمه‌های ثالث دریافت می‌کنند در رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها و افزایش سطح فرهنگ رانندگی شهروندان کوشا باشند تا کمتر شاهد تلفات جاده‌ای باشیم.

وی در پایان بیان داشت: قانون جدید بیمه‌نامه شخص ثالث که توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب و از 29 خردادماه نیز اجرایی شده یک طرح کارشناسی بوده که نارسایی‌های قانون موقت پنج‌ساله گذشته را مرتفع کرده است و به‌طورکلی پاسخگوی تمام بیمه‌گزاران است و نکته بسیار مهم آن برای بیمه‌گزاران موظف شدن بیمه‌گرها برای پرداخت خسارت در فرصت 15 روزه به خسارت‌دیدگان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار