نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. تير 1395 - 14:32   |   کد مطلب: 19384
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت حقوق‌های نجومی در شأن نظام جمهوری اسلامی نبوده و مسئولان باید با این مسئله به جد برخورد کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به رونمایی فیش‌های حقوقی نجومی اظهار داشت: هر کس از دریافت و پرداخت حقوق‌های نجومی دفاع کند وارد مسیر انحرافی شده و آب در آسیاب دشمن ریختن است.

وی گفت: هیچ توجیه منطقی نداشته که فردی در هر پست و مقامی حقوق 230 میلیون تومانی دریافت کند و دولت باید کوتاهی‌ها و اشتباهات خود را در این زمینه جبران کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طبیعتاً فردی که حقوق دریافت می‌کند سازمان‌های مربوطه هم در انعقاد قرارداد و هم در صدور حکم کارگزینی دخالت داشته و به‌ظاهر این حقوق‌ها قانونی دریافت می‌شود و دولت در این زمینه باید اشتباهاتش را جبران کند.

وی افزود: مجلس مصمم بوده که از طریق دیوان محاسبات پیگیری این حقوق‌های نجومی را انجام داده و نمایندگان نیز از طریق کمیسیون‌ها در حال برخورد با این مسئله که باروح و روان مردم بازی کرده است هستند.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه تأکید کرد: پرداخت حقوق‌های نجومی در شأن نظام جمهوری اسلامی نبوده و مسئولان باید با این مسئله به جد برخورد کنند.

وی گفت: عزل افرادی که حقوق‌ها نجومی گرفته‌اند باید در دستور کار دولت قرارگرفته و این امر لازم‌الاجرا بوده و باید به‌سرعت انجام شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بازگشت دریافتی‌های اضافی از بیت‌المال توسط این افراد را امری ضروری دانست و بیان کرد: برای این افراد باید پرونده حقوقی تشکیل‌شده و قوه قضاییه با این افراد برخورد کند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی نیز در باید همگام با قوه قضاییه در بازگشت اموال بیت‌المال کمک کند.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: نهادهای نظارتی در کشور باید فعال‌تر شده، با قدرت وارد عمل شوند  و که در این راستا جریان‌های نظارتی همچون دیوان محاسبات و سازمان بازرسی تلاش کنند که دیگر شاهد این اتفاقات  که رنجش خاطر مردم نجیب کشورمان را به همراه داشته نباشیم.

وی گفت: دولت نیز منطق پرداختی‌ها را در دستور کار خود قرار داده و حتی بر شرکت‌های خصوصی نیز نظارت داشته تا الگوی اشتباهی برای سایر دستگاه‌ها نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار