نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. تير 1395 - 17:55   |   کد مطلب: 19378
مدیر عامل ساز مان آتش نشانی ملایر گفت: بر اثر آتش سوزی در مراتع و جنگل های جنب بهشت هاجر ملایر 10 هکتار از زمین‌های منابع طبیعی و نزدیک به 4 هزار اصله درخت در آتش سوخت.

وحید جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آتش سوزی در جنگل های منابع طبیعی پارک شاهد جنب بهشت هاجر و ملایر اظهار داشت: این آتش سوزی به دلیل سهل انگاری شهروندان رخ داد.

وی افزود: تعدادی از همشهریان در این منطقه آتش روشن کرده و آن را رها کرده بودند که با توجه به شدت وزش باد آتش سوزی وسعت گرفته بود.

مدیر عامل ساز مان آتش نشانی ملایر فزود: عملیات خاموش کردن این آتش سوزی از ساعت ده و سی دقیقه شامگاه شب گذشته آغاز و نزدیک به شش ساعت به طول انجامید.

وی با اشاره به جزئیات عملیات مهار آتش سوزی افزود: در این شش ساعت چهار ساعت عملیات خاموش سازی و دو ساعت نیز عملیات لکه گیری انجام شد.

جوادی با اشاره به خسارات این آتش سوزی بیان کرد: بر اثر این آتش سوزی 10 هکتار از زمین های منابع طبیعی و نزدیک به 4 هزار اصله درخت در آتش سوخت.

وی با اشاره به حضور نیروی های مردمی در خاموش کردن آتش بیان کرد: نیروهای مردمی در خاموش کردن کمک بسزایی به نیروهای آتش نشان ملایر کردند.

مدیر عامل ساز مان آتش نشانی ملایر گفت: آتش سوزی در باغات و مراتع و کشتزارها همچنان رو به افزایش شدید بوده لذا سازمان از مردم و همشهریان عزیز تقاضا داشته  که نهایت رعایت مسایل ایمنی را نموده تا شدت حریق ها کم گردد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار