نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. تير 1395 - 4:20   |   کد مطلب: 19373
داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به انتشار فیش‌های نجومی برخی از مسئولین گفت: دانشجویان به عنوان قشر تحصیلکرده و آینده این مملکت می‌توانند به قوه قضائیه طومار بنویسند و خواهان بررسی فوری این قضیه بشوند.

به گزارش ملایری‌ها داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛، در واکنش به انتشار فیش‌های نجومی برخی از مسئولین گفت: دانشجویان به عنوان قشر تحصیل‌کرده و آینده این مملکت می‌توانند به قوه قضائیه طومار بنویسند و خواهان بررسی فوری این قضیه بشوند.

 

 وی با اشاره به تیزهوشی و پیگیر بودن مردم ایران گفت: در کشور آمریکا خیلی از مردم حتی اسم رئیس جمهور خود را نمی‌دانند اما در کشور ایران در مواردی حتی حقوق رئیس بانک سر کوچه خود را هم می‌دانند.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت:  مقام معظم رهبری هم دانشجویان را به مطالبه گری و کار سیاسی دعوت کرده اند و دانشجویان باید در راستای اقتصاد مقاومتی به عنوان قشر مسئول جامعه، با مطالبه از آقای لاریجانی در قوه قضائیه، آقای پور محمدی وزیر دادگستری و اقای لاریجانی در مجلس، با این افرادی هم اکنون با حقوق های نجومی در حال ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند برخورد کنند.

 

وی ادامه داد: دانشجویان می‌توانند با درخواست نامه به صورت منطقی و به دور از شلوغی و جنجال، طی نامه ای از رئیس بانک مزبور بخواهند تا توضیح دهد که با چه معیاری به فلان آقا 50 میلیون یا100 میلیون پاداش و یا حقوق می‌دهید؟ هر چند می‌دانیم در بسیاری از موارد پاداش ها بر اساس انباشتگی نقدینگی است.

 

داریوش ارجمند در پایان گفت: مردم و دانشجویان باید ضمن پیگیری این موضوع برای دزدیده شدن دو میلیارد دلاری که توسط دادگاه امریکایی صورت گرفته نیز پیگیر باشند و با صدای اعتراض خود را از نقض حقوق بشر به گوش داداگاه‌های بین المللی برسانند. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار