نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. تير 1395 - 20:29   |   کد مطلب: 19371
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: بیش از 600 کلاس ورزشی، فرهنگی و هنری در راستای اوقات فراغت تابستان امسال در ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی با اشاره به برگزاری نشست برنامه‌ریزی اوقات فراغت تابستان اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها انجام‌شده امسال پیش‌بینی 600 کلاس آموزشی در ملایر می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های اوقات فراغت امسال با حضور افراد تحصیل‌کرده و باتجربه و متخصص پیگیری و شروع بکار کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: اولویت اجرای این برنامه‌ها در مناطق محروم و حاشیه شهری بوده و این کلاس‌ها باهدف بالا بردن کیفیت و بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و استفاده عمومی همشهریان برگزار می‌شود.

وی افزود: در اجرای برنامه‌های فرهنگی اولویت شهدای مدافع حرم و شهید شاخص استان شهید حاج رسول حیدری مدنظر گرفته‌شده است.

رضایی گفت: از 600 برنامه اوقات فراغت بیش از 350 کلاس ورزشی در سطح شهرستان برای برادران و هم برای خواهران تشکیل‌شده که هدف گزاری این کلاس‌ها باسیاست اداره کل در برنامه آمایش سرزمینی و استعدادیابی جوانان مستعد رشته‌های ورزشی در نظر گرفته‌شده است.

رضایی با اشاره به همکاری ارگان‌هایی آموزش‌وپرورش، ارشاد اسلامی، شهرداری و سپاه پاسداران اداره کار بنیاد شهید، میراث فرهنگی، فنی حرفه‌ای کمیته امداد و بهزیستی ...در اجرای طرح اوقات فراغت حضوری بیان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت بافرهنگ بومی محلی و استاندارهای آموزش از دیگر اهداف برگزاری این کلاس‌ها در تابستان امسال است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار