نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. تير 1395 - 8:34   |   کد مطلب: 19367
مهرداد میرزایی اهل و ساکن اسلام آباد در حوزه اقتصاد مقاومتی مشغول به فعالیت است.

مهرداد میرزایی با بیان اینکه اهل و ساکن اسلام آباد است، اظهار داشت: در سال‌های گذشته با توجه به مشکلات آب و نبود سرمایه نمی‌توانستم از زمین زراعی خود استفاده بهینه‌ای داشته باشم.

وی با اشاره به آشنایی با فعالیت‌های بسیج سازندگی عنوان کرد: از طریقپایگاه مقاومت بسیج محله خود با فعالیت‌ها و اقدامات بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید آشنا شدم.

این کارآفرین ملایری افزود: در این مدت با شرکت در کلاس‌های توجیهی بسیج سازندگی ملایر و ارتباط با کارشناسان با آبیاری مکانیزه آشنا شدم.

وی ادامه داد: در سال گذشته با تحقیق بر روی گیاهان دارویی به این نتیجه رسیدم که با توجه به اینکه گیاهان دارویی آب کمی را مصرف می کنند برای کاشت آن اقدام کنم و با مشاوره بسیج سازندگی کار را در 8 هکتار از زمین‌های خود آغاز کردم.

میرزایی با بیان اینکه بسیج سازندگی دری از تولید را پیش روی من گشود، گفت: سال گذشته با کاشت 4 هکتار گل محمدی و 4 هکتار خاک شیر کار را شروع کردم که با حمایت‌های بسیج سازندگی و دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال اول برداشت، موفق بودم.

وی اظهار داشت: هم اکنون نیز طی بازدیدهای انجام شده توسط کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان ملایر طرح بنده با بازده‌ای عالی مورد تایید قرار گرفته است.

این کارآفرین بسیجی با بیان اینکه ایجاد این طرح سه نفر نیز اشتغال‌زایی داشته است، خاطرنشان کرد: با توجه به موفقیت در این زمینه و داشتن امکانات اولیه، طرح پرورش شترمرغ را نیز به بسیج سازندگی ارائه کرده‌ام که در مراحل آماده‌سازی است تا از محل اقتصاد مقاومتی تسهیلات دریافت کند

دیدگاه شما

آخرین اخبار