فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

1. تير 1395 - 20:32   |   کد مطلب: 19351
برای اولین بار در استان همدان نشست کتاب‌خوان ویژه روزه اولی‌ها به‌صرف افطار به ابتکار و همت مسئولین کتابخانه شهید بهشتی ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سید مهدی آخشیک در این مراسم با اشاره به برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه روزه اولی‌ها در کتابخانه شهید بهشتی ملایر اظهار داشت: به مناسبت ولادت کریمه اهل‌بیت امام صلح و خوبی‌ها برای اولین بار در استان همدان نشست کتاب‌خوان ویژه  روزه اولی‌ها به‌صرف افطار به ابتکار و  همت مسئولین کتابخانه شهید بهشتی ملایر برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم علاوه بر برگزاری نشست کتاب‌خوان با محوریت ماه مبارک رمضان و شخصیت امام حسن مجتبی.(ع ) مراسم جشنی به‌صرف افطاری برگزار شد و در پایان به شرکت‌کنندگان برگزیده هدایایی به‌رسم یادبود تقدیم گردید.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر با اشاره به فعالیت 20 کتابخانه عمومی در شهرستان ملایر اظهار کرد: از این تعداد 12 کتابخانه روستایی و هشت کتابخانه نیز شهری است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر بیش از 180 هزار کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر وجود دارد، گفت: 7 هزار و 500 نفر عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر هستند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی ملایر با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت کودکان و نوجوان توسط کتابخانه‌های ملایر افزود: بیشتر برنامه‌های ما در سال جاری معطوف به جشنواره رضوی است.

دیدگاه‌ها

احسنت بر همکاران خوبم خانم بختیاری و همکارانشان که الحق زحمتکشیدند .از دیدن تصاویرش هم لذت بردیم.انشائالله خود صاحب روز و ایام پاداش خیرتان دهد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار