نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. خرداد 1395 - 17:30   |   کد مطلب: 19346
رئیس هیئت بدنسازی ملایر گفت: دومین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان غرب کشور با حضور 11 تیم اول مردادماه در ملایر برگزار می‌شود.

مهدی فخار در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان غرب کشور در ملایر اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت روز پهلوان و پهلوان پروری و یادبود پهلوان فرهاد شریعتی برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان غرب کشور با حضور تیم‌های ملایر، همدان، نهاوند، رزن، کبودرآهنگ، تویسرکان، بهار، مرکزی، لرستان، کرمانشاه و البرز برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدن‌سازی ملایر با اشاره به زمان و مکان برگزاری این مسابقه بیان کرد: برای برگزاری این مسابقه در تاریخ اول مردادماه پارکینگ پارک سیفیه ملایر در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: این مسابقات در سه وزن 90-105- و 105+ برگزار و وزن‌کشی مسابقات صبح روز مسابقه برگزارشده و پس از وزن‌کشی مسابقات برگزار می‌شود.

فخار با اشاره به آیتم‌های برگزاری مسابقه عنوان کرد: حمل چمدان، غلتاندن لاستیک، بلند کردن کنده، سه‌گانه، کشیدن خودرو و اسکات تعادلی آیتم‌های برگزاری این مسابقه هستند.

وی با اشاره به برگزاری سمینار ماساژ در ملایر بیان کرد: سمینار تخصصی ماساژ برای اولین بار در شهرستان ملایر در ماه مبارک رمضان با حضور مدرس رسمی فدراسیون و ارائه گواهی رسمی از فدراسیون بدن‌سازی کشور برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدن‌سازی ملایر با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی پرورش اندام همدان در ملایر بیان کرد: ملایر در بیست و دوم مردادماه میزبان مسابقات قهرمانی پرورش اندام استان همدان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار