نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. خرداد 1395 - 19:35   |   کد مطلب: 19340
فرمانده سپاه ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد:
آغاز طرح جوانه‌های صالحین در 71 پایگاه ملایر
فرمانده سپاه ملایر گفت: طرح جوانه‌های صالحین جهت غنی‌سازی اوقات فراغت بسیجیان و جذب بسیجی جدید در ایام تابستان و ماه رمضان در تمامی پایگاه‌های شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

مصطفی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آغاز طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج ملایر اظهار  داشت: این طرح در 71 پایگاه خواهر و برادر و در سطح شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی گفت: مجریان طرح جوانه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و جامعه زنان بوده و در راستای پر کردن اوقات فراغت بسیجیان در ایام تابستان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به برنامه‌های این طرح در ایام تابستان بیان کرد: با توجه به قرارگیری در ماه رمضان در این ماه مبارک بیشتر برنامه‌های در بخش‌های قرآن، احکام و سبک زندگی برگزار می‌شود.

وی گفت: این طرح برای اعضای جدید بسیج و بسیجیان برگزارشده  و انواع کلاس‌های آموزشی، ورزشی و درسی در این طرح برگزار می‌شود.

رستمی گفت برنامه‌های اردویی، ورزشی، فرهنگی و علمی ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های این طرح در ایام تابستان جهت غنی‌سازی اوقات فراغت بسیجیان است.

فرمانده سپاه ملایر بازدید از کارگاه‌های زودبازده و تشویق بسیجیان به طرح خای اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های طرح جوانه‌های صالحین است.

وی گفت: تمامی علاقه‌مندان به ثبت‌نام در ای طرح می‌توانند با حضور در پایگاه‌های مقاومت محلات برای ثبت‌نام در این رده‌ها اقدام کنند.  

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما