پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

28. خرداد 1395 - 19:18   |   کد مطلب: 19333
مدیر عامل شرکت تولیدی منسجوج کیان کرد گفت: پس از رکود موجود و توقف خط تولیداین شرکت از بهمن 94 از ابتدای هفته خط تئلید شرکت مجددا آغاز به کار کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حمید حمیدی یگانه در جریان بازدید نمایندگان مردم ملایر در مجلس و مسئولان شهرستان از شرکت کیان کرد با اشاره به آغاز مجدد خط تولید این شرکت اظهار داشت:  شرکت تولیدی منسجوج کیان کرد سهامی عام از سال 77 شروع به فعالیت کرده  است و اکنون با 200 کارگر مشغول به کار است.

وی با اشاره تعطیلی خط تولید شرکت در دو مرحله  بیان کرد: با توجه به رکود به وجود آمده در سال 93 و رکود در صنعت خودرو  و کندی به وجود آمده در گردش نقدینگی شرکت کیان کرد در آذر ماه 93 برای اولین بار متوقف و تا تیر ماه 94 خط تولیو این شرکت متوقف بود و در این ماه خط تولید شروع به کار کرد.

مدیر عامل شرکت تولیدی منسجوج کیان کرد افزود: کمبود سرمایه در گردش باعث توقف خط تولید در مجدد این شرکت در بهمن ماه 94 شد.

وی گفت: با رایزنی های صورت گرفته توسط مسئولان استان و شهرستان ملایر و تصمیمات اتخاذ شده در ستاد تسهیل استان و با رفع موانع تولید، خط تولید این شرکت از ابتدای این هفته مجددا شروع به کار کرد.

حمیدی یگانه گفت: در مدت توقف خط تولید کارگران شرکت به مرخصی اجباری فرستاده شده که با تمهیداتی حقوق آنها پرداخت می شد و از اول هفته جاری دوباره به کار خود برگشتند.

وی با اشاره به ظرفیت تولید این کارخانه بیان کرد: ظرفیت تولید کارخانه کیان کرد ملایر سالیانه شش هزار تن منسوجات تایر بوده که در سال 93 موفق شده که تا 92 درصد ظرفیت شرکت را تولید کنیم.

مدیر عامل شرکت تولیدی منسجوج کیان کرد افزود: به توجه به بحران مالی پیش آمده ظرفیت تولیدی شرکت پایین آمده که با توجه به برنامه ریزی دو ساله قصد بازگشت به شرایط قبل را داریم.

وی گفت: محصول تولیدی این شرکت تولید منسوج استخوان بندی تایر است و تولیدات مورد استفاده 9 کارخانه تایرسازی در ایران است و مطابق با استانداردهای صنعتی فعالیت می کند.

حمیدی یگانه با اشاره به طرح توسعه شرکت کیان کرد ملایر عنوان کرد: این شرکت دو مرحله طرح توسعه داشته که رساندن ظرفیت شرکت به 11 هزار تن و تولید الیاف برای جلوگیری از واردات مواد اولیه شرکت شامل این طرح ها است.

وی با اشاره به مهمترین مشکلات شرکت بیان کرد: استمهال بدهی ها و خریدهای یوزانس مهمترین مشکلات این شرکت بوده که با تدابیر اندیشیده شده قمت هایی از این مشکلات حل شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار