نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. خرداد 1395 - 22:04   |   کد مطلب: 19316
شهید سعید شاملو دومین شهید مدافع حرم ملایر پس از شهید حیدر ابراهیم خانی است که یکشنبه در عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

به گزارش ملایری‌ها؛این شهید والا مقام در وصیت نامه خود عنوان کرده است: برای من گریه نکنید فقط برای مظلومیت انسان های مسلمان جهان و خون های بی گناهی که روی زمین ریخته می شود و دفاع از آنها به عمل نمی آید گریه کنید.

وی در بخشی دیگر از وصیت نامه بیان بیان کرده است:الان همان عاشورای حسینیست که در جهان الام اتفاق می افتد بنده وقتی می بینم وقتی در کشورهای اسلامی بچه ها و مردم بی دفاع را چگونه به هلاکت می رسانند وظیفه خود دانستم برای دفاع از مظلومیت انسان های روی زمین به سرزمین بی دفاع وارد شوم.

متن وصیت نامه این شهید به شرح زیر است:

متن وصیت نامه شهد مدافع حرم "سعید شاملو"

بسم الرب الشهدا و الصدیقین

به نام خداوند عزیز و جان آفرین

سلام علیکم

وقتی تصمیم گرفتم که وصیت نامه الهی خود را بنویسم اولین کاری که انجام دادم استخاره به قرآن وکتاب آسمانی بود که سوره ابراهیم(ع) آیه 24 جز 13 بازگردید.که می فرماید«میوه اش را به اجازه پروردگار هر زمانی می دهد و خدا مَثَل ها را برای مردم می زند تا مُتَذَکر حقایق شوند» پس امروز همان زمانی است که بهترین نعمت ها را در اختیار ما قرار داده تا از آنها به خوبی استفاده کنیم و مَثَل های زیادی برای ما زده شده تا حقایق را در نظر بگیریم.

 وقتی حقیقت عاشورا برای ما روشن هست الان همان عاشورای حسینیست که در جهان الام اتفاق می افتد بنده وقتی می بینم وقتی در کشورهای اسلامی بچه ها و مردم بی دفاع را چگونه به هلاکت می رسانند وظیفه خود دانستم برای دفاع از مظلومیت انسان های روی زمین به سرزمین بی دفاع وارد شوم و ملتهای مظلوم سوریه را دیدم که چگونه به هلاکت می رسانند به یاد عاشورا افتادم که چگونه طفلان حسین(ع) را اذیت و آزار نمودند، چگونه حسین(ع) و یارانش را به شهادت رساندند و می دیدم که وقتی یک اتوبوس را می گیرند و از مسافران اتوبوس وقتی سوال می شود که نامت چیست؟ و او پاسخ می دهد حسین یا اولاد حسین(ع) با بدترین برخوردهای غیر انسانی با آنان رفتار می شود.

حال به امت جهان اسلام و امت ایران و همسرم و فرزندانم می گویم چگونه رفتار کنند که خدای بزرگ از انها راضی باشد همسرم و دخترانم توجه کنید که چگونه فرزندان اسلام را به شهادت می رسانند.

 من از امت اسلامی و فرزندان می خواهم که از اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه دفاع کنند مبادا روزی بیاید که شما از اسلام دفاع نکنید امروز همان عاشورای حسینی(ع) تکرار می شود باید بگویم اگر در زمان حسین(ع) بودم می گفتم ای کاش آن روز یکی از یاران حسین(ع) باشم که از اسلام و مسلمین دفاع کنم. بهترین کاری که شما انجام می دهید با تقوا و صبور باشید

برای من گریه نکنید فقط برای مظلومیت انسان های مسلمان جهان و خون های بی گناهی که روی زمین ریخته می شود و دفاع از آنها به عمل نمی آید گریه کنید و زمانی اندوهگین شوید که مسلمانی بانگ برآورد که ای مسلمانان به فریادم برسید و مردم بی توجهی باشند.

از امت جهان اسلام می خواهم که همیشه با ظلم و ستم مبارزه کنند که حتما در این راه پیروز خواهید شد این وعده است که خداوند داده است من از خدای خود بارها خواسته ام که در راه دین خدا به شهادت برسم و هیچ گاه در بستر جان ندهم

انشاالله و به رحمته و برکاته

به امید پیروزی اسلام ناب محمدی در سراسر جهان  و نابودی کفر جهانی

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار