نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. خرداد 1395 - 21:28   |   کد مطلب: 19308
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان به یاد و نام شهید شاخص استان همدان در سال 95سردار شهید حاج رسول حیدری با حضور 16 تیم هر شب در سالن کوثر ملایر برگزار می‌شود.

مهدی رضایی در گفت‌وگو با ملایری‌ها با اشاره به برگزاری بیش از 40 برنامه فرهنگی ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان بهترین فرصت برای انس هر چه بیشتر ورزشکاران با قرآن و تقویت معنویات در بین آنان است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در ماه رمضان بیان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن مخصوص بانوان و آقایان و کارگاه تغذیه در ماه رمضان ازجمله برنامه‌های فرهنگی در این ماه مبارک است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در اینم ماه مسابقات شب‌های فوتبالی مخصوص مسابقات جام رمضان با حضور تیم های برتر فوتسال شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات به یاد و نام شهید شاخص استان همدان در سال 95سردار شهید حاج رسول حیدری با حضور 16  تیم  هر شب در سالن کوثر ملایر برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به مسابقات جام رمضان مخصوص بانوان گفت: مسابقات ووشو، آمادگی جسمانی و والیبال نیز مخصوص بانوان در این ماه برگزار شب خواهد شد.

وی افزود: در کنار این مسابقات برنامه‌های فرهنگی همچون دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های مسابقات شب‌های فوتبالی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان  گفت: این مسابقات در چهار گروه چهار تیمی و با حضور تیم‌های بهروش، پاسارگاد، بیت العباس و المپیک در گروه یک و وحدت، شاهین، خانه جوانان و شهید زندیه در گروه دو برگزار می‌شود.

وی افزود: آیسا مبل، بادران گستر، تکیه و مدافعان حرم تیم‌های گروه دو و سروش، شهدای جوزان، سپند صنعت و شهدای زنگنه تیم‌های گروه چهار مسابقات هستند.

وی گفت: برگزاری مسابقات باشگاهی کاراته و تکواندو و مسابقات والیبال نیز از دیگر برنامه‌های برگزارشده در این ماه در ملایر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار