نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. خرداد 1395 - 21:24   |   کد مطلب: 19306
مربی تیم کاراته شهید عزیزی ملایر گفت: تیم کاراته ملایر مسابقات لیگ کاراته استان همدان را با دو پیروزی آغاز کرد.

مهدی جانی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آغاز دومین دوره لیگ کاراته استان همدان اظهار داشت: دومین دوره از مسابقات  لیگ کاراته همدان با حضور 8 تیم در خانه کاراته استان همدان آغاز شد.

وی افزود: این مسابقات به‌صورت متمرکز در خانه کاراته همدان و با حضور تیم‌های شهید عزیزی ملایر، ماهان هگمتان، کبودرآهنگ، جامیشلو، نوین ملت، مبارزان بسیج، هفت‌تیر و نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

مربی تیم کاراته شهید عزیزی ملایر گفت: این مسابقات در چهار رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید و در دو رشته کاتا و کمیته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حریفان تمی ملایر در هفته نخست مسابقات بیان کرد:  دور نخست مسابقات لیگ کاراته استان همدان با برگزاری دو هفته از مسابقات برگزار و تیم ملایر با 22 هنرجو به مصاف تیم‌های مبارزان بسیج و ماهان هگمتان رفت.

جانی‌خانی گفت: در دیدار نخست این رقابت‌ها تیم ملایر به مصاف مبارزان بسیج رفت و با کسب 13برد 8باخت و1 مساوی موفق به شکست این تیم شد.

وی با اشاره به نتیجه تیم ملایر در هفته دوم بیان کرد: تیم ملایر در این مسابقه نیز با کسب 17برد 4 باخت و یک مساوی این تیم را نیز شکست داد.

جانی‌خانی گفت: این مسابقات تا دی‌ماه ادامه خواهد داشت و تیم ملایر  در دور دوم این مسابقات به مصاف تیم‌های  هفت‌تیر، کبودرآهنگ و نوین ملت خواهد رفت.

وی با اشاره به اسامی نفرات تیم ملایر در این مساقات بیان کرد: پوریا رضایی، علی آقایی، امیرحسین سلیمانی، محمدجواد ازناوی، و مهدی پور طاهری در رده نونهالان و ارژنگ رضایی، یاسین زنگنه، حسین چهاردولی، امیر مهدی نوری، رضا موسوی یار و متین آقا بیگی کاراته‌کاران تیم ملایر در رده نوجوان در این مسابقات هستند.

مربی تیم کاراته شهید عزیزی ملایر افزود: علی‌محمد زندپور، محمدمهدی رحیمی، بهمن سابه وند، محمدپارسا روح‌بخش، امیر ملکی، سینا جباری، محمد عظیمی و حسین تکلو در رده جوانان و جواد عیدی، امیر مسعود روستایی و سیاوش گودرزی در رده امید اعضای تیم ملایر در این مسابقات هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار