نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. خرداد 1395 - 21:22   |   کد مطلب: 19304
شهردار ملایر گفت: در راستای اهمیت موضوع سازمان پارک‌ها بااعتباری بالغ‌بر 4 میلیارد ریال وسایل بازی پلی‌اتیلن در بوستان‌های سطح شهر نصب شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ علی‌رضا رضایی با اشاره به نصب وسایل بازی پلی‌اتیلن در تمامی بوستان‌های ملایر اظهار داشت:  بازی در تقویت جسم و روح کودک تأثیر زیادی داشته و  کودک در بازی با سایر کودکان، چگونگی ایجاد ارتباط با آنان را یاد می‌گیرد.

وی شناخت بهتر دیگران و خود را از دیگر ثمرات بازی عنوان کرد و گفت: بازی، عواطف و احساسات کودک را بیدار می‌کند و او را به‌سوی زندگی اجتماعی و قبول مسئولیت‌ها راهنمایی می‌کند.

شهردار ملایر بابیان این‌که کودک از طریق بازی، احساسات خود را بیان می‌کند، افزود: ترس‌ها و نگرانی‌های کودکان، در بازی آن‌ها مشهود بوده  و  کودک از طریق بازی یاد می‌گیرد که چگونه در استفاده از وسایل با دیگران شریک شود و حس تعاون و احترام به دیگران را در خود تقویت کند لذا با توجه به اهمیت موضوع سازمان پارک‌ها وظیفه خود دانسته تا با ترمیم و جایگزینی وسایل بازی قدیمی به وسایل بازی پلی‌اتیلن گامی مؤثر در جهت رشد و یادگیری امیدهای آینده کشور بردارد.

وی با اشاره به  ویژگی‌های وسایل پلی‌اتیلن گفت: وسایل بازی نصب‌شده از جنس پلی‌اتیلن بوده که جزء گروه محصولات سبز بوده و هیچ نوع آلودگی زیست‌محیطی نداشته و قابل بازیافت هستند.

رضایی افزود: تمام محصولات تا 80 درجه سانتی‌گراد دمای محیط هیچ‌گونه تغییر فرمی نداشته و قابلیت احتراق ندارند بااعتباری بالغ‌بر 4 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری ملایر وسایل بازی پلی‌اتیلن در بوستان‌های سطح شهر نصب شد.

وی گفت: از دیگر امتیازات این مجموعه‌های پلی‌اتیلنی عدم انتقال گرمای هوا به کاربر و همچنین عدم زنگ‌زدگی است.

شهردار ملایر  مهم‌ترین ویژگی استفاده از وسایل پلی‌اتیلن را ایمنی بالای وسایل نسبت به وسایل فلزی قدیمی برشمرد و گفت: حفظ ایمنی و امنیت کودکان یکی از مسائل مهم در استفاده از این وسایل است.

وی گفت: وسایل بازی پلی‌اتیلن در بوستان‌های کوثر، کوهسار، سیفیه، معلم و سجاد، محوطه ترمینال، ولایت، شهید رجایی و باغ گل قدیم نصب‌شده است.

وی در پایان مطرح کرد که در شهرداری ملایر با تلاش همه کارکنان و تدبیر در خصوص کنترل و مدیریت هزینه‌ها تلاش شده است که نه‌تنها با توجه به رکود در امر ساخت‌وساز خللی در ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نشود، بلکه اقدامات زیر بنایی مطلوبی به همشهریان ارائه شود که اقدام فوق نیز در این راستا انجام‌گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار