نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. خرداد 1395 - 7:58   |   کد مطلب: 19290
امام جمعه ملایر گفت: بعد از ائمه معصومین(ع) و در خلال این چندین قرن کسی را از نظر علم و تقوی همچون امام خمینی(ره) پیدا نخواهیم کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ ایت الله سید رضافاضلیان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت: در حدیثی از امام کاظم(ع) به قیام مردی از قم برای احقاق حق قیام اشاره شده است که در این حدیث چند ویژگی بارز برای این شخص بیان شده است.

وی یکی از نسل های ائمه و از سادات بودن، آشکار کننده و روشن کننده حق را از ویژگی های این شخص در این حدیث برشمرد و عنوان کرد: با قدری تامل در تاریخ  درمی یابیم که بعد از ائمه خواهیم یافت که امام خمینی(ره) نزدیکترین شخص به این حدیث است.

امام جمعه ملایر امام خمینی(ره) را مصداق واقعی این حدیث دانست و گفت: بعد از ائمه  معصومین(ع) و در خلال این چندین قرن کسی را از نظر علم و تقوی همچون امام خمینی(ره)  پیدا نخواهیم کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مکبارک رمضان عنوان کرد: مومنان برای ورود به ماه میهمانی خدا خود را آماده کرده و اگر کینه ای در دل دارند این کینه را از خود دور کرده و با آن وارد ماه رمضان نشوند.

فاضلیان گفت: در شب های قدر به جز چهار گناه تمامی گناهان بخشیده می‌شود که کینه مومنان یکی از آن گناهان است  و مومنان اگر با کسی  اختلاف داشته آن را قبل از آغاز ماه رمضان برطرف کنند.

وی با اشاره فضیلت شب اول ماه رمضان بیان کرد: در آغاز این ماه درهای رحمت الهی باز شده و درب های جهنم به روی مومنان بسته می شود و در این ماه با برکات فراوانی برای مومنان  همراه خواهد بود.

امام جمعه ملایر بهترین اعمال را در این ماه پرهیز از حرام عنوان کرد و گفت: نفس کشیدن و خوابیدن مومنان در این ماه عبادت است و مومنان به خوبی از این ماه استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار