نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. خرداد 1395 - 14:59   |   کد مطلب: 19259
معاون شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی :
اتمام پروژه ورزشگاه ملایر نیازمند 140 میلیارد اعتبار است
معاون فنی مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور گفت: امسال برای این ورزشگاه 50 میلیارد ریال اعتبار قرار داده شده است و این در حالی بوده که در مجموع این ورزشگاه برای تکمیل نیازمند 140 میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد عباسی در جریان بازدید از وضعیت ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه های نیمه کاره ورزشی در سطح کشور اظهار داشت: تعداد زیادی پروژه نیمه کاره ورزشی در سطح کشور وجود داشته به دلیل نبود اعتبار متوقف هستند.

وی افزود: شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در حدود 6 هزار میلیارد در سطح استادیوم های ورزشی ، سالن ای ورزشی، پیست های دو میدانی و دوچرخه سواری،استخرهای قهرمانی و تمرینی در کشور تعهد دارد.

معاون فنی مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور با اشاره به اعتابارات و بودجه این شرکت در سال 95 بیان کرد: در سال 95 و طبق قانون بودجه  386 میلیارد به این شرکت اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به وضعیت پروژه های ملی در سال 95 بیان کرد: در صورت تامین اعتبار 50 پروژه ملی ورزشی در سال 95 افتتاح خواهد شد.

عباسی با اشاره به آخرین وضعیت ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر بیان کرد: این ورزشگاه دارای ردیف بودجه خاص استادیوم ملایر بوده و امسال 50 میلیارد ریال به آن بودجه تعلق گرفته است.

وی افزود: بر اساس تعاملات انجام شده قرار شده است که این بودحه ورزشگاه صددردصد تخصیص اعتبار را داشته تا امسال شاهد افتتاح این پروژه بود.

معاون فنی مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور گفت: این ورزشگاه در حال حاضر در مرحله آماده سازی سکوها و زیرسازی ها بوده و پیمانکار برای نصب چمن مصنوعی نیز مشخص شده است.

وی افزود: قرار داد ساخت پیست تارتان نیز در حال انعقاد بوده و قرار داد دکل‌های  روشنایی و نصب اسکوربرد نیز در حال مناقصه است.

عباسی با اشاره آماده سازی مراحل عقدقرارداد با شهرداری برای ساخت محوطه و راه دسترسی بیان کرد: پس از آماده سازی عقد این قرار داد اعتبار آن از محل منابع مالی این شرکت تامین خواهد شد.

وی گفت: از بودجه های استانی و ده درصد ماده 180 نیز استانداری می تواند به ساخت و تجهیز این ورزشگاه کمک کند.

معاون فنی مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور با اشاره به میزان اعتبار موردنیاز برای ساخت ورزشگاه ملایر بیان کرد: امسال برای این ورزشگاه 50 میلیارد ریال اعتبار قرار داده شده است و این در حالی بوده که قرارداد با پیمانکار 65 میلیارد ریال بوده و 40 میلیارد نیز برای محوطه سازی و 20 میلیارد نیز برای تجهیزات این ورزشگاه نیاز است و در مجموع این ورزشگاه برای تکمیل نیازمند 140 میلیارد ریال اعتبار است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار