نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. خرداد 1395 - 20:21   |   کد مطلب: 19244
رئیس اداره ارشاد ملایر خبر داد؛
برگزاری نمایشگاه گرافیک و نقاشی در ملایر
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ملایر گفت: به مناسبت فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، نمایشگاهی از آثار گرافیک و نقاشی در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر گشایش یافت.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامرضا جمالی زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقاشی و گرافیک در ملایر اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، نمایشگاهی از آثار گرافیک و نقاشی در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر گشایش یافت.

وی افزود: این نمایشگاه، در برگیرنده تعداد 40 نمونه از آثار هنرمند ملایری به نام مرجان اجاق است.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ملایر گفت: طراحی پوستر با موضوع رحلت امام خمینی(ره) و موضوع های آزاد، سیاه مشق با تکنیک چاپ روی پارچه، تصویر سازی کتاب قصه با تکنیک مداد رنگ و پاستل روغنی، چاپ با موضوعات انتزاعی و تکنیک تِرافارد، طراحی و بسته بندی محصولاتی نظیر پیتزا و قهوه، طراحی تقویم برای سازمان میراث فرهنگی شیراز و همچنین کارهایی از قبیل رنگ روغن و آبرنگ و ماژیک و آثار دستی مانند کتیبه با موضوع همدان و طراحی روی سفال آثار این نمایشگاه است.

وی گفت: مرجان اجاق دارای مدرک تحصیلی کارشناسی گرافیک می باشد و از سوابق هنری وی می توان به کسب مقام های اول چاپ و تِرام نقطه و سومی خوشنویسی در سطح آموزشگاههای استان و شهرستان ملایر اشاره نمود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار