نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. خرداد 1395 - 20:08   |   کد مطلب: 19242
خانه ژیمناستیک ملایر روز جمعه میزبان برنامه فرهنگی ورزشی در چند رده سنی بود.

به گزارش ملایری‌ها؛ خانه ژیمناستیک ملایر به مناسبت اعیاد شعبانیه   روز جمعه میزبان برنامه فرهنگی ورزشی  بود . در این برنامه ۹۰ ورزشکار ژیمناست اقدام بهاجرای حرکات نمایشی در بین جمعی از مسئولین و خانواده هایشان نمودند.
این جشنواره با تلاوت قرآن چند ژیمناست و اجرای سرود دسته جمعی و نیایش ابتدای برنامه توسط همه ژیمناستها شروع و در ادامه سعید کتابی معاونت سیاسی اجتماعی فرماندری وِیژه ملایر گفت : ورزش نشاط و سر زندگی می آورد و کسانی که به ورزش های جمعی انفرادی رجوع می کنند از اعتماد بنفس بالاتری برخوردار می شوند .
وی افزود :توجه به نونهالان و نوجوانان هدایتی به سوی حل مشکلات آتی جامعه هست
در این مراسم دکتر زنگنه رئیس هیئت ژیمناستیک گفت :حضور خوب و پرشور ورزشکاران در برنامه های اینچنینی نشان پویایی و فعال بودن همه باشگاها و هیئت ژیمناستیک شهرستان است . وی برنامه ریزی  در توسعه و رشد هرچه بیشر رشته ژیمناستیک در بین ورزشکاران فرهنگی شهرستان را دستور کار و اولوت خود دانست  اجرای آن را در افزایش کیفت کاری این هیئت را از  تفکرات خود اعلام نمود.
فرید طاهری از تلاشهای هیئت از اجرای هرچه بهتر برنامه های مدون و همچنین  از اخبار قابل توجه این رشته در طی سال  خبر۹۵  داد وافزود حضور مربیان زحمت کش در عرصه ژیمناستیک ملایر باعث حضور خوب ژیمناستها و اعتماد خانواده های مردم قدرشناس ملایری گردیده است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار