نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. خرداد 1395 - 20:57   |   کد مطلب: 19226
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه جام جهانی برای ایران شروع شده است گفت: جلسات زیادی با تاج داشتم و اصرار داشتم بروم به خاطر اینکه شرایط کاملا واضح و شفاف است.

به گزارش ملایری‌ها  به نقل از راه دانا؛کارلوس کی روش پس از تمرین صبح جمعه تیم ملی در مورد آخرین وضعیت این تیم گفت: گزارشی را در مورد هفته اول مسیر آماده سازی برای جام جهانی خدمت شما ارائه خواهم کرد. این آخرین اردویی هست که این فرصت را داریم که عملکرد بازیکنان را بررسی کنیم.

تشکر از بازیکنان و میزبان تمرینات
وی ادامه داد: باید تشکر کنم از بازیکنانم که این بار هم مثل همیشه با تعهد و مسئولیت کامل در اختیار تیم ملی بودند و با تمام وجود در تمرینات حضور داشتند. از جناب آقای خانلری رئیس امور ورزش پژوهشگاه هم تشکر می کنیم که مجموعه شان را در اختیار ما قرار دادند. از مسئولان این مجموعه هم تشکر می کنم که تمام آنچه داشتند را در اختیار تیم ملی قرار دادند.

با 24 بازیکن به مقدونیه می رویم
کی روش افزود: پس از این تمریناتی که داشتیم با ۲۳ یا ۲۴ بازیکن راهی مقدونیه خواهیم شد. یکی از بازیکنان هنوز وضعیت مصدومیتش مشخص نیست به همین خاطر با این تعداد بازیکن راهی مقدونیه می رویم.

گزارش البسه را به تاج می دهم
وی ادامه داد: بررسی های لازم را در مورد البسه تیم ملی انجام دادیم. بررسی های مرتبط با این مارک ورزشی که داریم می پوشیم را انجام داده ایم و فردا این گزارش لازم را در اختیار آقای تاج قرار خواهم داد.

برخی افراد رفتار خصمانه ای با تیم ملی دارند
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه جام جهانی برای ایران شروع شده است گفت: جلسات زیادی با تاج داشتم و اصرار داشتم بروم به خاطر اینکه شرایط کاملا واضح و شفاف است. بعد از بیش از ۶۷ ساعت جلسه بنده قانع شدم و راضی شدم با مدیریت آقای تاج فدراسیون فوتبال قدم های بزرگ و خوبی را برخواهد داشت. ولی هیچ شکی نخواهیم داشت که برخی افراد داخل فدراسیون و برخی افراد بیرونی هنوز برخورد خصمانه ای با تیم ملی دارند و این برخوردهای خصمانه هنوز پابرجاست.

ریز جزئیات را بدهم شرم آور است
وی افزود: متاسفانه افرادی کنار ما هستند که افکاری برای نرسیدن تیم ملی به اهدافش دارند. به همین خاطر نظرم این بود که ایران را ترک کنم و این رابطه دو طرفه را به اتمام برسانم. اگر بخواهم ریز جزئیات را بدهم شرم آور است. مخصوصا مدیر مجموعه ورزشی آزادی. اطلاعی ندارم که چه شخصی مسئول ورزشگاه آزادی است اما رفتار آنها نسبت به تیم ملی خصمانه بود. همین رفتارها سال قبل هم رخ داد اما فکر می کردیم سهوی باشد. ولی الان که تکرار می شود معلوم است که خصمانه است. به هیچ عنوان از تیم ملی حمایت نکردند.

برای مدیر مجموعه ورزشی آزادی متاسفم
کی روش ادامه داد: ما بازی مهمی را برابر مقدونیه داریم اما متاسفانه اجازه ندادند حتی یک جلسه هم در ورزشگاه آزادی تمرین کنیم. به همین خاطر نمی شود این را سهوی قلمداد کرد. افسوس می خورم و بسیار ناراحت هستم که باید روی این مسئله تاکید کنم. با این که تشکر کردیم از مجموعه صنعت نفت اما باید بگویم که این زمین برای فوتبال تفریحی است و استانداردهای لازم را ندارد.

صحبت های دکتر شهاب را تکذیب می کنم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: دکتر شهاب اینگونه مطرح کرده که من قصد تنبیه ایشان را داشتم اما تکذیب می کنم و به هیچ عنوان این مسئله صحت ندارد. من سه نامه متفاوت از دکتر سیف، خانلری و شهاب دریافت کردم. این نامه ها و ایمیل ها را در اختیار رسانه ها قرار خواهم داد. تصمیم اینکه شهاب به ساختمان ایفمارک برود از سوی دکتر سیف بوده است. دلیل اینکه این ماموریت به دکتر شهاب داده شده بود به خاطر اینکه وی یک ماموریت خاص داشته است.

ماموریت دکتر پایان دادن به حکومت تقلبی بود
کی روش ادامه داد: ماموریت دکتر شهاب این بود که جلوگیری کنند از ورود دشمنان تیم ملی به ایفمارک که از طریق خانم هراتیان داشت رخ می داد. این نوشته خود دکتر خانلری و دکتر سیف است. طبق این نوشته ماموریت دکتر شهاب این بود که جلوگیری کند از ورود افرادی که دشمن منافع تیم ملی هستند. طبق نقل قول آقایان یکی دیگر از دلایل حضور شهاب این بود که جلوگیری کند از حکومت تقلبی که خانم هراتیان برای خودش درست کرده بود. من چنین تصمیمی نگرفتم و فقط احترام گذاشتم به اینکه دکتر شهاب گفته بودند دیگر نمی خواهد در تیم ملی باشد.

هدف ما پیروزی تیم ملی در همه بازیهاست
کی روش در مورد اینکه جوانان تازه دعوت شده به اردوی تیم ملی چقدر توانستند نظر شما را جلب کنند گفت: هدف ما این است که بتوانیم در بازیهایمان پیروزی باشیم. کاری که ما داریم انجام می دهیم این است که یک بررسی دقیق در مورد فرایند انتخاب بازیکنان تیم ملی داشته باشیم. به همین خاطر هم اردوهای مختلفی را پشت سر می گذاریم.

خارج از تیم ملی فوتبال ایران یک هوادار هستم
وی در مورد فینال لیگ قهرمانان اروپا و حضور مورینیو در منچستر گفت: هر مسئله ای که خارج از تیم ملی ایران باشد من هم مثل همه یک هوادار هستم. چیزی که برای من مهم است صعود به جام جهانی با ایران است. بجز این مورد دیگر چیزی برایم اهمیت ندارد. اگر شما صبحانه یا ناهار نخورید و دو روز بعد این غذا را بخورید آیا این جایگزین آن غذا خواهد شد؟ اگر از هواپیما بدون بال و یا وسیله ای پایین بپرید آیا زنده می مانید؟

هر فردی خصمانه رفتار کند برای من مثل عربستانی هاست
کی روش ادامه داد: من تصمیمات فدراسیون فوتبال را قبول کردم. حالا یک چالش بزرگ پیش رو دارم و آن بردن تیم ملی به جام جهانی است. هر فردی که رفتار خصمانه ای با تیم ملی داشته باشد برای من مثل عرب های عربستان سعودی و قطر هستند. وقتی تیم ملی ایران را به پرتغال بردم مسئولان ورزشی کشور من از تیم ملی ایران حمایت کردند. به هر کشوری که رفتیم همه سعی کردند به تیم ملی ایران کمک کنند اما رئیس ورزشگاه آزادی فردی است که رفتارش خصمانه است و دارد به تیم ملی لطمه می زند.

کسی نمی تواند جلوی دهان من را ببندد
کی روش ادامه داد: الان می گویند کی روش دارد حرف های گذشته را تکرار می کند. اشکالی ندارد. اما واقعیت این است که این افراد دوباره دارند رفتارهایشان را تکرار می کنند. تا زمانی که اینها چنین رفتارهایی داشته باشند کسی نمی تواند جلوی دهان من را بگیرم. خود من هم ممکن است در طول روز اشتباهاتی داشته باشم اما برای تیم ملی باید همه کمک کنند. می دانم که در چند ساعت آینده توجیهات شروع می شود اما این حرف ها چند سال است دارد تکرار می شود.

بازی با قطر را می بریم تبریز
وی افزود: من از آقای تاج خواهم خواست تا دیدار با تیم ملی قطر را به تبریز منتقل کنند چرا که مطمئنم در تبریز رفتار بسیار بهتری با ما خواهند داشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار