نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. خرداد 1395 - 15:01   |   کد مطلب: 19223
امام جمعه موقت ملایر گفت:نمایندگان مجلس دهم با درک وضعیت مردم و آشنایی با دردهای مردم قوانینی به جا و به موقع متناسب با اوضاع و احوال کشور در راستای حل مشکلات مردم تصویب کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت السلام والمسلمین سید محمد حسن فاضلیان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به نزدیکی به آغاز ماه رمضان اظهار داشت: در آخرین روزهای ماه شعبان از فصایل این ماه به خوبی استفاده کرده و خود را برای ورود به ماه رمضان آماده کنید.

وی با اشاره به انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آمریکا و انگلیس در طی برگزاری انتخابات تلاش زیادی کردند که مردم به آیت الله جنتی رای ندهند ولی مردم با هوشیاری ایشان را به عنوان نماینده انتخاب کردند.

امام جمعه موقت ملایر افزود: با تشکیل مجلس خبرگان نماینده های این مجلس به کوری چشم آمریکا و انگلیس آیت الله جنتی را به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری انتخاب کردند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری حج  و حضور ایرانیان در این مراسم معنوی بیان کرد: آل سعود در سال‌های مختلف جنایات فراوانی کرده و سال گذشته بیشترین جنایات را انجام دادند و آن‌ها را باید به جای خادم الحرمین  خائنین حرمین نامید.

 فاضلیان با اشاره به آغاز به کار مجلس دهم از شنبه هشتم خرداد ماه تاکید کرد: نمایندگان این مجلس با درک وضعیت مردم و آشنایی با دردهای مردم قوانینی به جا و به موقع متناسب با اوضاع و احوال کشور در راستای حل مشکلات مردم تصویب کنند.

وی افزود: نمایندگان مجلس با نظارت صحیح بر اجرای قوانین که از مهمترین وظایف آنان بوده در راه اعتلای نظام تلاش کنند.

امام جمعه موقت ملایر افزود: دو نماینده ملایر نیز با تلاش و کوشش و با جدیت کار خود را آغاز کرده و در راستای رفع مشکلات مردم شهرستان ملایر تلاش کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) عنوان کرد: امام خمینی با علم و ایمان و تقوا  دنیا را متحول کرد و امروز نهضت های شکل گرفته در سراسر جهان برگرفته از انقلاب اسلامی ایران و افکار امام خمینی(ره) است.

فاضلیان با اشاره به برگزاری مراسم سالروز رحلت امام خمینی(ره) در ملایر همزمان با نمازجمعه 14 خرداد بیان کرد: این مراسم قبل از برگزاری نماز جمعه هفته آینده در مصلی و با سخنرانی آیت الله مقتدایی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به روز بدون دخانیات در روز 11 خرداد بیان کرد: باید همه روزها روز بدون دخانیان باشد و استفاده از دخانیات همانند آتش زدن اسکناس و جسم و جان است.

امام جمعه موقت ملایر با انتقاد از ترویح مصرف قلیان در بین جوانان بیان کرد: ضرر استفاده یک قلیان چندین برابر سیگار بوده و جوانان باید هر چه بیشتر از آثار جبران ناپذیر دود قلیان دوری کنند.

 وی با اشاره به دهه پایانی ماه شعبان با عنوان دهه نکوداشت مساجد بیان کرد: در این روزها مساجد برای آغاز ماه رمضان آماده و تمیز شوند و در ماه رمضان تلاش شده که هر چه بیشتر جوانان  جذب مساجد شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار