نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. خرداد 1395 - 17:09   |   کد مطلب: 19193
یک بازیگر سینما گفت: شهاب حسینی اصالت بازیگری را دارد و این افتخاری که او کسب کرده است، باعث ارتقای سینمای ایران خواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها رضا ناجی بازیگر سینما در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: شهاب حسینی بازیگری است که در ذاتش خمیرمایه هنر وجود دارد.

 

 

وی با بیان اینکه از جایزه ای که شهاب حسینی گرفته است بسیار خوشحال شدم، افزود: همیشه در هر جشنواره ای که نام ایران می‌درخشد افتخار بزرگی برای ملت محسوب می‌شود.

 

 

برنده جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم برلین برای بازی در فیلم آواز گنجشک‌ها تصریح کرد: باید فیلمنامه های خوبی نوشته شود تا شاهد موفقیت سینمای ایران در عرصه های بین المللی باشیم.

 

 

ناجی با اشاره به اینکه شهاب حسینی همیشه متعهد به آرمان های کشورش بوده است، گفت: برخی که در این کشور جایی برای بازی کردن ندارند به شبکه های بیگانه رفته و بر علیه ایران نقش بازی می‌کنند.

 

 

 بازیگر فیلم یک قدم تا خدا ادامه داد: شهاب حسینی اصالت بازیگری را دارد و این افتخاری که او کسب کرده است، باعث ارتقای سینمای ایران خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به نقش این بازیگر در سریال شوق پرواز بیان داشت: چه در کارهایی که با هم انجام داده ایم و چه در نقش های دیگر، شهاب حسینی توانایی بالای یک بازیگر ایرانی را به رخ همگان کشیده است.

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار