نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. خرداد 1395 - 17:06   |   کد مطلب: 19191
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان و شکست پروژه‌ی انگلیسی مهندسی مجلس خبرگان گفت: جریان‌ غرب‌گرا به طور کلی نسبت به رخنه در مجلس خبرگان ناامید شده است اما این افراد قطعا در جهت تضعیف رهبری گام‌های نرمی برخواهند داشت و حالا که نتوانستند در حضور فیزیکی در مجلس خبرگان موفق باشند سعی می‌کنند تا با اقدامات گوناگون مسائلی را در جهت تضعیف رهبری مطرح کنند.

به گزارش ملایری‌ها سعدالله زارعی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان و شکست پروژه‌ی انگلیسی مهندسی مجلس خبرگان اظهارداشت: این انتخاب، هویت انقلابی مجلس خبرگان را برای همه به نمایش گذاشت و امیدی که دشمنان جمهوری اسلامی و منحرفان نسبت به تغییر هویت مجلس خبرگان داشتند را ناامید کرد.

 

وی افزود: انتخاب آیت‌الله جنتی پیامی کاملا آَشکار برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی داشت و به همه نشان داد که این مجلس یک مجلس انقلابی است تا جایی که انقلابی‌ترین فرد آن، به عنوان رئیس انتخاب می‌شود.

 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به عدم شرکت هاشمی رفسنجانی در انتخابات هیئت رئیسه گفت: پیش از این نیز مشخص بود که آقای هاشمی رفسنجانی در مجلس خبرگان جایگاهی ندارد و به همین علت هم در روزهای منتهی به انتخاب هیئت رئیسه اعلام کرد که کاندیدای ریاست مجلس خبرگان نخواهد شد.

 

زارعی با بیان اینکه اگر هاشمی احتمال می‌داد که در مجلس خبرگان رای دارد حتما کاندیدا می‌شد عنوان کرد: ارزیابی‌های آقای هاشمی بیانگر این بود که نمی‌تواند رای بدست بیاورد و اگر آقای هاشمی کاندیدا شده بود، بیش از آقای هاشمی شاهرودی در مجلس خبرگان رای نداشت.

 

وی با اشاره به اینکه هاشمی و روحانی سردمداران جریان غرب‌گرا در کشور هستند گفت: این جریان به طور کلی نسبت به رخنه در مجلس خبرگان ناامید شده است اما این افراد قطعا در جهت تضعیف رهبری گام‌های نرمی برخواهند داشت و حالا که نتوانستند در حضور فیزیکی در مجلس خبرگان موفق باشند سعی می‌کنند تا با اقدامات گوناگون مسائلی را در جهت تضعیف رهبری مطرح کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار