نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. خرداد 1395 - 10:23   |   کد مطلب: 19184
فرمانده سپاه ملایر گفت: روز 13 خرداد ماه هزار و 100 نفر از شهرستان ملایر با 28 اتوبوس به حرم امام خمینی(ره) اعزام خواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مصطفی رستمی در ستاد بزرگداشت مراسم ساالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در فرمانداری ملایر با اشاره به اعزام  یک هزار و 100 نفر از شهرستان ملایر به مرقد امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد اظهار داشت: روز 13 خرداد ماه هزار و 100 نفر از شهرستان ملایر با 28 اتوبوس به حرم امام خمینی(ره) اعزام خواهد شد.

وی گفت: برای حضور در مراسم روز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران  9 اتوبوس از حوزه شهری ملایر، 7 اتوبوس از بخش زنگنه، پنج اتوبوس از بخش جوکار، چهار  اتوبوس از بخش سامن، سه اتوبوس از اسلام آباد شامگاه 13 خرداد به تهران اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه ملایر گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری بیان داشته اند انقلاب اسلامی ایران در هیج جای دنیا بی نام امام خمینی(ره) شناخته شده نیست.

وی افزود: حضور در مراسم روز رحلت امام خمینی(ره) تجدید میثاقی دوباره با رهبر کبیر انقلاب وآرمان های ایشان است.

فرماندار ملایرنیز در این نشست با اشاره به مهمترین وظیفه در قبال نسل امروز در بیان تبیین مسائل انقلاب بیان کرد: این ایام بهترین فرصت برای تبیین هر چه بیشتر اهداف وآرمان های امام خمینی(ره) است.

عبدالعظیم رضایی گفت: در این ایام مفاهیم ارزشی و اقدامات صورت گرفته در انقلاب را هر چه بیشتر برای  نسل جوان بازگو شود و مفاهیم انقلاب به این نسل معرفی شود.

وی افزود: برخی بدون فکر و با نگاهی سطحی اعلام می دارند که اگر رژیم گذشته بود شرایط تفاوتی نداشت در صورتی که بیان این مسئله جفای به انقلاب است.

فرماندار ملایر گفت: امام خمینی(ره) از سال 42 و با آرمان هایی برگرفته از ائمه معصومین(ع)  و قیام و نهضت عاشورا پرچمداری مبارزه با رژیم پهلوی را بر عهده گرفت و براساس مطالبات دینی کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) در شرایط خفقان با خلوص و احساس وظیفه و با اتکا به خداوند این کار را آغاز کرد و وهمین خلوص امام باعث یکپارچه شد مردم شد.

رضایی با تاکید به برگزاری مراسمی شایسته برای امام در این ایا بیان کرد: ما بایستی به گونه ای مراسم روز رحلت امام(ره) را هر که از سالهای گذشته پرشور تر باشد.

وی با اشاره به اعزام به مراسم رحلت امام بیان کرد:ایجاد خدمات بهتر از سالهای قبل حداقل وظیفه در برگزاری این مراسم است و مسئولیت برای هر چه پرشور تر برگزار کردن این مراسم تلاش کنند.

 انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار