نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. خرداد 1395 - 8:10   |   کد مطلب: 19182
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارق حرافه‌ای باطری خودروها در حین سرقت با اعتراف به 10 فقره سرقت در ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایسنا؛ شعبان ترک‌نیا اظهار کرد: با توجه به وقوع سرقت‌های مختلف از باطری خودروها، مأموران کلانتری با اعزام به نقاط موردنظر و از پیش تعیین شده، موفق به شناسایی سارق مذکور که در حین باز کردن باطری خودروی یک دستگاه وانت ربوده شده که بلافاصله وی را دستگیر می‌کنند.

وی افزود: پس از تحقیقات دقیق و فنی صورت پذیرفته، وی به 10 فقره سرقت باطری اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاه نامبرده نیز تعداد 40 عدد انواع باطری مسروقه کشف و ضبط شد که به دنبال آن، فرد مال‌خر نیز در یک اقدام ضربتی دستگیر شد و در این ارتباط پرونده قضائی تشکیل و فرد سارق تحویل مقامات قضائی شد.

نداشتن کلاه ایمنی جان موتورسوار را گرفت

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه سرعت غیرمجاز و نداشتن کلاه ایمنی را عامل مرگ یک موتورسوار در ملایر دانست.

ترک‌نیا خاطرنشان کرد: یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی یک نفر و سرنشینی فرد دیگر بنا به دلائل نامعلومی به یک درخت در وسط بلواری در شهر ملایر برخورد کرده که به علت شدت ضربه و جراحات وارده، فرد راکب در دم فوت می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: با بررسی دقیق صورت گرفته و حضور مأموران و کارشناسان پلیس راهور در صحنه حادثه، مشخص شد علت تامه این سانحه مرگ‌بار و دلخراش، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به سبب تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راکب موتورسیکلت تشخیص داده شد.

وی ادامه داد: سرنشین این موتورسیکلت نیز بلافاصله برای درمان به بیمارستان انتقال داده شد و مراتب تحت رسیدگی قانونی قرار دارد.

ترک‌نیا به کلیه رانندگان وسائط نقلیه متذکر شد رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی موجب امنیت و ایمنی شما در حین رانندگی است و به طور حتم تعهد و تقید به رعایت این قوانین از بروز این چنین حوادث جبران‌ناپذیر و ناگواری جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار