پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

4. خرداد 1395 - 17:59   |   کد مطلب: 19167
پیشکسوت سینمای ایران گفت: شناخت کاملی از ابتدای شروع کار شهاب حسینی دارم و همیشه شاهد زحمات شبانه‌روزی او بوده ام و به چشم دیده‌ام که شهاب هیچ‌گاه در دوران بازی اش درجا نزده است.

به گزارش ملایری‌ها جهانگیر الماسی، بازیگر نام‌آشنای سینما ایران در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص انتخاب شهاب حسینی به‌عنوان «بهترین بازیگر نقش اول مرد» در «جشنواره کن» اظهار داشت: شهاب حسینی با قابلیت‌هایی که چه در سینمای داخل کشور و چه در سینمای خارجی از خود نشان داده است، به‌حق نماینده خوبی هم برای نسل جوان و هم‌ نسل قدیمی‌تر و باتجربه بازیگران ما است.

 

الماسی خاطرنشان شد: شهاب حسینی از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار است و به علت علاقه فراوانی که به کارش دارد با تمام وجود مقابل دوربین ظاهر می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این بازیگر هیچ‌گاه به منافع ملی و مذهبی خود پشت نکرده است، بیان داشت: من پدر شهاب را می‌شناسم و می‌دانم که از خانواده متوسطی پا به میدان بازیگری گذاشته است.

 

بازیگر سینمای ایران در ادامه افزود: شناخت کاملی از ابتدای شروع کار شهاب داشتم و شاهد زحمات شبانه‌روزی او بودم، به چشم دیده‌ام که شهاب هیچ‌گاه در دوران بازی اش درجا نزده و همیشه خواهان پیشرفت بوده و امروز یک نقطه درخشان دیگر در کارنامه کاری وی ثبت شد.

 

وی در پایان بیان داشت: امیدوارم این موفقیت آغازی برای موفقیت‌های آینده سینما ایران در عرصه بین‌الملل باشد و شاهد آن باشیم که همه فیلم‌های ایرانی به‌صورت گسترده در سطح جهانی به نمایش درآیند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار