نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. خرداد 1395 - 20:51   |   کد مطلب: 19146
مهدی تاج حرف کی روش را تایید کرد و گفت: لباس‌های تیم ملی به صورت آزمایشی استفاده می‌شوند.

به گزارش ملایری‌ها  به نقل از خبرآنلاین؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم رونمایی از مدال های فینال جام حذفی گفت: «یک سال قبل به این نتیجه رسیدیم که فینال جام حذفی را در خرمشهر برگزار کنیم. به دلیل بازی ذوب آهن در آسیا، نمی توانستیم فینال را سوم خرداد برگزار کنیم. تصمیم گرفتیم بازی نهم خرداد انجام شود. درست است که خوزستان هوای گرمی دارد ولی در همین هوا رزمندگان ما جنگیدند و خرمشهر را آزاد کردند. در زمانی که وسایل خنک کننده هم وجود نداشت سربازان ما هشت سال جنگیدند.»
تاج ادامه داد: «این اتفاق هر سال تکرار می شود چون مصوبه فدراسیون و سازمان لیگ است که جام و مدال های جام حذفی مانند پلاک در خرمشهر به قهرمان اعطا شود. قرار است فینال جام حذفی هر سال در خرمشهر برگزار شود.»
تاج درباره ورزشگاه خرمشهر گفت: «سعی کردیم در این مدت ورزشگاه را به استانداردهای لازم برای برگزاری دیدار پایانی جام حذفی برسانیم. ظرفیت روشنایی ورزشگاه 1200 لوکس است و زمین چمن هم از کیفیت مناسبی بهره می‌برد. امیدوارم شاهد یک فینال خوب باشیم. برای مراسم امروز از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و برادر شهید محمدحسن باقری دعوت کردیم تا از مدال‌های جام حذفی رونمایی کند. همچنین از سردار باران چشمه برای حضور در این مراسم تشکر می‌کنم.»
تاج درباره آخرین وضعیت فوتبالیست‌های سرباز و امکان حضورشان در تیم ملی فوتبال گفت: «در جلسات مختلفی که با سردار باران چشمه و سردار کمالی داشتیم و همین طور صحبت‌هایی که با سردار دکتر باقری داشتیم و امیدواریم کمک شایانی به تیم ملی داشته باشند، به این بحث رسیدیم که وقتی تیم ملی کشورمان مقابل تیم‌های عربستان، قطر کره جنوبی، ازبکستان و سایر رقبا قرار می‌گیرد، برنده شدنش مردم را خوشحال می‌کند. اگر تیم ملی به جام جهانی برود، کشور ما در دنیا مثال‌زدنی می‌شود و مردم با هر سلیقه‌ای به خیابان می‌آیند و خوشحالی می‌کنند. امیدوارم از کمک سردار باقری استفاده کنیم. امروز ایشان بزرگی کردند که به مراسم ما تشریف آوردند.»
تاج درباره لباس‌های تیم ملی فوتبال هم گفت: «کی‌روش درست گفته که این لباس‌ها به صورت آزمایشی استفاده می‌شوند. اگر آن‌ها مورد تایید قرار نگیرند، با شرکت‌های دیگر مذاکره می‌کنیم. این قابل قبول نیست که رقبای ما در هر بازی یک لیتر عرق بریزند و بازیکنان ما سه لیتر.»
او در پاسخ به این سوال که آیا آدیداس برای همکاری با فدراسیون پیشنهادی داده است یا خیر گفت: «شاید قبل از ریاست من پیشنهاد دادند. از زمانی که من آمدم، چنین پیشنهادی به دست من نرسیده است.»

دیدگاه شما

آخرین اخبار