نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. خرداد 1395 - 14:08   |   کد مطلب: 19131
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و ولادت حضرت ولیعصر(عج)، نمایشگاهی از آثار خوشنویسی هنرمند ملایری محسن براتی در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر گشایش یافت.

به گزارش ملایری‌ها؛  به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و ولادت حضرت ولیعصر(عج)، نمایشگاهی از آثار خوشنویسی هنرمند ملایری محسن براتی در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر گشایش یافت.

غلامرضا جمالی زاده در این آیین اظهار داشت: این نمایشگاه شامل 30 اثر خوشنویسی به خط نستعلیق و شکسته نستعلیق از هنرمند ملایری به نام محسن براتی است

وی افزود:  در نمایشگاه 8 اثر در مورد خرمشهر و آثاری در زمینه های اشعار عاشقانه و عارفانه، متون و جملات ادبی، آیه های قرآنی، نماز و کشور ایران است که برگرفته از اشعار و سخنان بزرگانی چون امام خمینی(ره) ، حضرت آیت ا... خامنه ای، فردوسی، سعدی و حافظ به نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: این هنرمندکه دارای گواهینامه دوره ممتاز بوده از سال 82 وارد حرفه خطاطی شده و در فراگیری مهارتهای خوشنویسی از وجود اساتیدی از انجمن خوشنویسان ملایر چون احمد شریفی و علی جمشیدی بهره برده است.

وی گفت: برگزاری این نمایشگاه توسط هنرمند عزیز آقای براتی به خاطر مناسبت های سوم خرداد و نیمه شعبان ستودنی است و مهمتر اینکه ایشان، آثار خود را با الهام از مضامین عرفانی، ادبی، اشعار حماسی و  سخنانی از بزرگان دینی خلق نموده اند که جای تقدیر دارد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار