نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. ارديبهشت 1395 - 12:29   |   کد مطلب: 19111
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ملایر خبر داد:
برگزاری مسابقه عکاسی به مناسبت نیمه شعبان در ملایر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ملایر گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) مسابقه عکاسی در ملایر با موضوع عکاسی از جلوه ها و برنامه های ویژه نیمه شعبان در سطح شهر، مراسم احیاء شب نیمه شعبان و راهپیمایی و پیاده روی منتظران ظهور از میدان امام حسین(ع) تا پارک سیفیه برگزار خواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامرضا جمالی زاده نشست بررسی و تدوین برنامه های نیمه شعبان و سوم خرداد در ارشاد ملایر اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر نقطه عطفی از دفاع مقدس و موفقیت های مردم ما محسوب می شود که در آن رزمندگان با اتکاء و توکل به خدا دستاوردهای بزرگی را به دست آوردند و نشان دادند، آماده اند تا در هر زمانی از دین و سرزمین خود دفاع کنند.

وی افزود: سالروز بزرگداشت فتح خرمشهر و نیمه شعبان فرصت مناسبی برای پاسخ به انحرافها و شبهه افکنی هایی است که دشمنان و فرقه های انحرافی بوجود آورده اند.

رئیس ادارهفرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: وظیفه خود می دانیم از پتانسیل های موجود برای ارائه برنامه های مناسب و شاد در این ایام استفاده نموده و ادای دین کنیم.

وی با اشاره به هکاری با کانون بسیج هنرمندان  برای برگزاری برنامه های جشن نیمه شعبان عنوان کرد: با همکاری بسیجج هنرمندان مراسم جشن پیروزی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در روزسوم خرداد از ساعت 17 تا 19 در مرکز آموزش هنر برگزار می شود

جمالی زاده با اشاره به برگزاری مسابقه عکس با همکاری سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) مسابقه عکاسی  در ملایر با موضوع عکاسی از جلوه ها و برنامه های ویژه نیمه شعبان در سطح شهر، مراسم احیاء شب نیمه شعبان و راهپیمایی و پیاده روی منتظران ظهور از میدان امام حسین(ع) تا پارک سیفیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: مشارکت در تأمین جوایز مراسم نیمه شعبان با اهداء یکصد جلد کتاب و برپایی ایستگاه هنر با مشارکت با مشارکت سپاه و کانون بسیج هنرمندان در پارکینگ کنار دریاچه پارک سیفیه به مدت دو روز (دوم و سوم خرداد) از دیگر برنامه های این جشن بزرگ است.

رئیساداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس و پوستر ایثار، مقاومت و پیروزی بیان کرد: این نمایشگاه  درراستای فرهنگ سازی فرهنگ ایثار و شهادت و در مرکز آموزش هنر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار