نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. ارديبهشت 1395 - 9:45   |   کد مطلب: 19094
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: احمد غفاری دونده جوان ملایر در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی موفق به کسب دو مدال در ماده‌ای 800 و 1500 متر شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی با اشاره به درخشش ورزشکار ملایری در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان  اظهار داشت: احمد غفاری به همراه تیم  اعزامی دو میدانی استان همدان در مسابقات دو انتخابی تیم ملی زیر 25 سال شرکت کرده بود.

وی افزود: این ورزشکار ملایری با درخشش در این مسابقات موفق به کسب دو عنوان در مادهای 800 متر و 1500 متر شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: غفاری در ماده 800 متر موفق به کسب جایگاه اول و در ماده 1500 در جایگاه دوم ایستاد و سهمیه حضور در اردوی تیم ملی جوانان را کسب کرد.

 رضایی گفت: احمد غفاری دونده پرتلاش وخوش آتیه ملایر در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان نیز با کسب مقام دوم در رشته ۳۰۰۰ متر با مانع موفق شده بود سهمیه حضور در اردوی تیم ملی را کسب کند.

وی همچنین با اشاره به دیدار ورزشکاران ملایر با یک خانواده  شهید جاویدالاتر ملایری بیان کرد: به مناسبت هفته جوان جمعی از ورزشکاران جوان ملایری به همراه ونایی معاونت اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایری به دیدار خانواده شهید جاویدالاثر رفتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: در این دیدار ورزشکاران ملایری پیام پاسداشت مقام والا و رفیع شهید جوان و جاوید الاثر را به نمایندگی  از جامعه ورزشی شهرستان ملایر و در هفته گرامیداشت جوان  به خانواده  ایشان ابلاغ نمودند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار