نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. ارديبهشت 1395 - 15:54   |   کد مطلب: 19078
جانشین فرمانده سپاه ملایر خبر داد؛
برگزاری یادواره شهدای پاسدار ملایر در سوم خرداد ماه
جانشین فرمانده سپاه ملایر گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی یادواره شهدای پاسدار سوم خرداد ماه در حسینیه ثارالله ملایر برگزار می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ محسن احمدوند در جلسه ستاد برنامه ریزی گرامی داشت سوم خرداد در ملایر با اشاره به مهمترین برنامه‌های سپاه ملایر به مناسبت سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی در ملایر اظهار داشت:  برگزاری صبحگاه مشترک با حضور مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر آغاز بخش برنامه های بزرگداشت سالروز فتح جرمشهر در ملایر است.

وی افزود: حضور راویان دفاع مقدس در مساجد و پایگاه ها، سرکشی از خانواده‌های شهدا، نمایشگاه مقاومت در مسجد جامع و فضا سازی پایگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این بزرگداشت این روز تاریخی است.

جانشین فرمانده سپاه ملایر با اشاره به برگزاری یادواره شهدای پاسدار ملایر بیان کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی یادواره شهدای پاسدار روز سوم خرداد ماه در حسینیه ثارالله برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم پیاده روی انتظار در ملایر بیان کرد: در روز نیمه شعبان برای اولین بار در ملایر برنامه پیاده روی انتظار برای ایجاد فضای معنوی در شهر و ذکر سیره اهل بیت(ع) برگزار می شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر نیز در این جلسه با اشاره به تعداد شهدای فتح جرمشهر در ملایر بیان کرد: شهرستان ملایردارای 15 شهید فتح جرمشهر بوده که از تاریخ 12 اردیبهشت ماه 1361 تا سوم خرداد 61 شهید شده اند.

 وی افزود: سرکشی ازخانواده های شهدای فتح خرمشهر ده مناسبت این روز و سرکشی از جانبازان فتح خرمشهر از برنامه‌های بنیاد شهید ملایر است.

منصو ابراهیمی افزود: برگزاری همایش کوهنوردی جامعه ایثارگری ملایر در هفتم خرداد ماه و ادامه طرح علمداران حماسه و دیدار با جانبازان از دیگر برنامه ها به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر است.

وی با اشاره به اجرای طرح سند افتخار در ملایر عنوان کرد: در این طرح والدین شهدای فتح خرمشهر به مرکز همدان برده شده و از آنان گزارش گرفته شده تا در برنامه ای استانی و کشوری پخش شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری چهار برنامه کلی در سالرور آزاد سازی خرمشهر  در ملایر بیان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس ایثار و شهادت درراستای فرهنگ سازی فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه‌های این روز است.

غلامرضا جمالی زاده گفت: برگزاری عصر شعر با موضوع آزادسازی خرمشهر، برگزاری مراسم یادبود سوم خرداد در کانون های فرهنگی هنری مساجد و برگزاری ایستگاه هنر از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر است.

وی گفت: این برنامه‌ها با رویکرد حضور عموم مردم و با هدف اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار