نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. ارديبهشت 1395 - 8:44   |   کد مطلب: 19077
مربی تیم کاراته ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد:
کسب شش مدال رنگارنگ توسط کاراته کاران ملایر در مسابقات قهرمانی کشور
مربی تیم کاراته شهید عزیزی ملایر گفت: تیم کاراته شهید عزیزی با پنج ورزشکار موفق به کسب سه مدال طلا، دو نقره و یک برنز در مسابقات قهرمانی کشور در ورامین شد.

احمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها؛ با شاره به برگزاری مسابقات کشوری و انتخابی تیم برون مرزی در دو بخش کاتا و کومیته ورامین برگزار شد.

وی گفت: تیم شهید عزیزی ملایر با 5 نفر در این مسابقات شرکت کرده و کاراته کاران ملایری نتایج درخشانی کسب کردند.

مربی تیم کاراته ملایر با اشاره به اعضای تیم ملایر در این رقابت ها بیان کرد: ارژنگ رضایی، پوریا رضایی، علی محمد زندپور، محمد عظیمی و بهمن سایه وند 5 ورزشکار ملایری در این مسابقات بودند که موفق به کسب شش مدال رنگارنگ شدند.

وی گفت: در بخش کاتا مساقات قهرمانی کشور بهمن سایه وند موفق به کسب مدال نقره شد وی همچنین در بخش کومیته نیز موفق به کسب مدال برنز شد.

حیدری افزود: در بخش کومیته نیز علاوه بر بهمن سایه وند که دو مدال از دو بخش کسب کرد علی محمدزندپور، ارژنگ رضایی و پوریا رضایی مدال طلا و محمد عظیمی مدال نقره را کسب کرند.

وی با اشاره به حضور تیم شهید عزیزی ملایر در مسابقات لیگ کاراته استان همدان بیان کرد: دومین دوره لیگ کاراته استان همدان به زودی آغاز خواهد شد.

مربی تیم کاراته ملایر افزود: تیم شهید عزیزی ملایر به همراه هفت تیم دیگز از سایر نقاط استان در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار