نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. ارديبهشت 1395 - 10:13   |   کد مطلب: 19072
فرماندار ملایر گفت: دغدغه اصلی در شهرستان ملایر زمینه سازی برای استفاده بهینه از جوانان و زمینه سازی برای اشتغال جوانان بوده تا بتوان از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در مراسم جشن بزرگ اعیاد شعبانیه و روز جوان در پارک سیفیه ملایر با تبریک اعیاد شعبانیه  هر کدام از این اعیاد و مناسبت‌های را دارای درسی دانست و اظهار داشت: ذکر مناسبت‌ها در تاریخ برای پندآموزی، عبرت و درس گرفت است.

وی افزود: پیرو امام حسین(ع) بودن آن هم در عمل و یادگیری روح شهامت، آزاگی، مبارزه با ظلم و ستم و شهامت مهمترین پیامی است که امام حسین(ع) که برای احیاء دین پیامبر(ص) و مبارزه با انحرافات دین به پا خواست به ما می دهد.

فرماندار ملایر ملایر با اشاره به چهارم شعبان روز میلاد حضرت ابوالفضل(ع)و روز جانباز، ادای احترام به همه جانبازان را وظیفه همه مردم دانست و بیان کرد: ولایتمداری، شجاعت و شهامت بزرگترین درسی است که حضرت عباس(ع) به ما داده است.

وی گفت: درس عبودیت و بندگی در کنار کار و تلاش را مهمترین پیام زندگی امام سجاد(ع) بوده که امام زین العابدین(ع) به عنوان زینت عبادت کنندگان به ما می دهد.

وی با اشاره به میلاد امام زمان(عج) و بحث انتظار بیان کرد: شرایط انتظار شرایط سختی بوده و این شرایط محدود به حرف و  نوشتن نبوده و ما باید در عمل خود را منتظر نشان دهیم.

رضایی با تبریک هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر(ع) بیان کرد: شهرستان ملایر دارای ظرفیت های فراوانی بوده که یکی از ظرفیت های اصلی این شهرستان جوانان شایسته است.

وی افزود: دغدغه اصلی در شهرستان ملایر زمینه سازی برای استفاده بهینه از جوانان و زمینه سازی برای اشتغال جوانان بوده تا بتوان از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

فرماندار ملایر گفت: امید است در سال جاری با برنامه ریزی صحیح بتوان گام موثری برای جوانان برداشته و تلاش خواهیم کرد که در زمینه های مختلف زمینه فعالیت جوانان را فراهم کنیم.

وی بدبینی  را بزرگترین آسیب به جوانان دانست و بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه فعالیت فرهنگی و هنری هر چه بیشتر را برای جوانان فراهم کند.

رضایی تلاش در مسائل فرهنگی را باعث جلوگیری در آسیب‌های فرهنگی دانست و بیان کرد: بحث مقاوم سازی فرهنگی راهی بوده که در زمینه‌های مختلف تاثیر گذار بوده و از آسیب‌ها نیز جلوگیری می کند.

وی با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم جشن نیمه شعبان بیان کرد: نیمه شعبان از اعیاد بزرگ شیعیان بوده و در این روز جشن با شکوهی برای میلاد امام زمان(عج) برگزار شود و برگزاری جشن فقط مختص شهرداری نبوده و زمینه فعالیت برای همه صورت گیرد.

فرماندارملایر با تاکید به برگزاری محافلی برای شادکردن مردم بیان کرد: خنده و شادی باعث ایجاد روحیه زندگی در مردم بوده و اینگونه برنامه ها نباید خارج از عرف و به هر قیمتی باشد.

وی با اشاره به نام  سال 95 بیان کرد: اقدام و عمل در این سال با توجه به شریط موجود و به صورت صحیح و برای پیشرفت هر چه بیشتر کشور صورت گیرد.

 رضایی گفت: امسال با برنامه های اقتصاد مقاومتی  و در سایه وحدت  در جهت منافع ملی و شهرستان عمل شود و اگر هر کس بخواهد برای خوش قدم بردارد مورد رضایت نیست.

وی گفت: رفع بیکاری با حرف و شعار نبوده و باید با عمل و برنامه پیش رفت و یکی از الزامات سرمایه گذاری بوده که با توجه به ظرفیت های شهرستان ملایر زمینه های خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار