نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. ارديبهشت 1395 - 10:09   |   کد مطلب: 19007
رئیس آموزش و پرورش ملایر خبر داد؛
برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در ملایر
رئیس آموزش و پرورش ملایر گفت: به منظور تجلیل از جایگاه خیرین مدرسه ساز ملایر هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز 23 ارديبهشت ماه در ملایر برگزار می شود.

کاوه برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها؛ با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در ملایر اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز شهرستان ملایر از پیشگامان مدرسه سازی در کشور بوده و در سال‌های آینده  شهرستان ملایر از رتبه‎های برتر مدرسه سازی در کشور خواهد بود.

وی افزود: در شهرستان ملایر بیش از 53 خیر مدرسه ساز فعالیت کرده که: این 53 خیر بیش از 78 پروژه خیریه را درشهرستان ملایر انجام داده اند .

رئیس آموزش و پرورش ملایر گفت: به منظور تجلیل از جایگاه خیرین مدرسه ساز ملایر هجدهمین جشنواره  خیرین مدرسه ساز در 23 ارديبهشت برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره به منظور تجلیل از خیرین مدرسه ساز و همچنین فرهنگ ساری هر چه بیشتر این امر خیر برگزار خواهد شد.

برخورداری گفت: هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ملایر اردیبهشت ماه سال 94 برگزار شده و در این جشنواره خیرین مدرسه ساز ملایری مبلغ 29 میلیارد ریال برای برای ساخت، توسعه و تجهیز مدارس ملایر کمک کردند.

وی افزود:مدرسه سازان امروز با ساخت مدارس نقشی مهم در تعلیم و تربیت آینده سازان ایران داشته و با به کارگیری تکنولوژی جدید دررسیدن به دید جهانی آموزش و پرورش را یاری می‌کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار