نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. ارديبهشت 1395 - 12:47   |   کد مطلب: 18918
رئیس اداره آموزش پرورش ملایر گفت: تلاش هاي تحسين برانگيز معلمان در مسير ترويج علم و دانايي، نام زيبايشان را در قاموس عشق و حكمت مستدام نموده است و ارزش والاي مقام معلم را با هيچ معيار مادي نمي توان سنجيد.

به گزارش ملایری‌‎ها؛ کاوه ‌ برخورداری در مراسم  پاسداشت هفته معلم در مدرسه ولایت  با اشاره به جایگاه و نقش معلم اظهارداشت: تلاش هاي تحسين برانگيز معلمان در مسير ترويج علم و دانايي، نام زيبايشان را در قاموس عشق و حكمت مستدام نموده است و ارزش والاي مقام معلم را با هيچ معيار مادي نمي توان سنجيد.

وی به خود مدیریتی وخودسازی به عنوان اولین محور درزندگی  هر فرد تاکید کرد وافزود: اولین محور در برنامه زندگی هر انسان باید خود مدیریتی وخود سازی باشد تا بتوان زندگی همراه با ارزشهای دینی واخلاقی داشته وفرد موثری برای جامعه باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر با اشاره به نگاه ملی افراد در همه زمینه هاخاطر نشان کرد: نگاه ملی اوج بینش را زیاد کرده وباعث اتحاد، همدلی وهمزبانی بین افراد می شود.

وی نظام آموزشی کشور را یکی از نظامهای آموزشی دنیا خواندوتصریح کرد: با سر لوحه قرار دادن رشد ودانش علمی هر فرد امیدواریم بتوانیم افراد موثری برای کشورمان باشیم.

برخورداری تاکید کرد: برای رسیدن به رشد وتوسعه در این شاخص ها باید از دین خارج نشویم ودر برابر کسانی که بر دین ما تفرقه ایجاد می کنند بایستیم وبا بینش علمی که سرچشمه آن درون ماست باهر آسیبی مقابله کنیم.

وي با اشاره به مهترین برنامه های هفته معلم در ملایر گفت: تجليل  ومعرفي معلمان برتر، مراسم كوهپيمايي، برگزاري مسابقات واليبال،برگزاري طرح سپاس از معلم ،استفاده رايگان همكاران فرهنگي از اردوگاه فجر، تقدير از رتبه هاي برتر مسابقات قرآن و اهداء خون با همكاري سازمان انتقال خون شهرستان از جمله مهترین برنامه های هفته معلم در ملایر است.

درپایان این مراسم از دانش آموزان برتر ومعلمان نمونه مدرسه ولایت تجلیل شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار