نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. ارديبهشت 1395 - 12:32   |   کد مطلب: 18917
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت معلم از مربیان برتر شهرستان ملایر تجلیل می شود.

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از مربیان ورزشی ملایر اظهارداشت: به مناسبت هفته بزرگداشت معلم از مربیان برتر شهرستان ملایر تجلیل می شود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه معلم در دین اسلام بیان کرد: در کشور ما از دیرباز روح ورزش با مروت و پهلوانی گره خورده است که همین مسئله نشان از جایگاه والای پهلوانان و ورزشکاران در میان ملت ما است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مراسم تجلیل از مربیان برتر شهرستان ملایر در روز 14 اردیبهشت ماه و در سالن سینما فرهنگیان ملایر برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این مراسم از مربیانی که متربیان آنان در اردوهای تیم ملی حضور داشته اند به پاس زحماتی که برای ورزش شهرستان کشیده اند تجلیل خواهد شد.

رضایی گفت: این مراسم با همکاری واحد فرهنگی سپاه ملایر برگزار شده وهمچنین در این مراسم از مربیان فرهنگی و ورزشی بسیجی نیز تجلیل خواهد شد.

 وی گفت: مربیان ورزشی همچون معلمانی دلسوز نقش مهمی در تربیت روح و جان انسان ها دارند، چرا که سلامتی را برای مردم به ارمغان می آورند .

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در سال جاری ورزشکاران ملایری عملکرد درخشانی در عرصه های ملی و بین المللی داشته و تعداد زیادی از ورزشکاران ملایری  به همراه تیم ملی به مسابقات برون مرزی اعزام شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار