نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. ارديبهشت 1395 - 11:47   |   کد مطلب: 18899
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به غارت 2 میلیارد دلار از اموال بلوکه شده کشورمان در آمریکا گفت: هر اقدامی را نمی‌توان نقض برجام دانست، اما آمریکایی‌ها با این اقدام خود تمام قوانین و مقررات بین‌المللی حاکم را نقض کردند و حقوق مشروع ملت ما را زیر پای خود گذاشتند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس اظهار داشت: مجلس بر اساس مسئولیتی که بر عهده دارد کار خود را برای بررسی برنامه ششم آغاز کرده است.

 

وی افزود: اعضای کمیسیون تلفیق از همه‌ توانی که در اختیار دارند برای بررسی این لایحه استفاده می‌کنند و اگر زمان باقی‌مانده کافی باشد امکان تصویب برنامه ششم وجود دارد.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حملات گوناگونی که به طرح امنیت اخلاقی شده است گفت: کشور باید به سمت پلیس نامحسوس در همه‌ حوزه‌ها حرکت کند و ما باید حضور فیزیکی پلیس را به حداقل ممکن کاهش بدهیم.

 

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد ادامه داد: در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی هم می‌توان با نگاه درست به این قانون به ارتقاء سطح امنیت و اخلاق در جامعه کمک کرد.

 

وی در خصوص دزدی 2میلیارد دلاری آمریکا از کشورمان عنوان کرد: دستبرد اخیر آمریکایی‌ها به دارایی‌های ما یک راه‌زنی روشن و شفاف است و ما باید با هماهنگی سه قوه از تمام ظرفیت‌های خود برای برخورد منطقی و قانونی با آمریکایی‌ها استفاده کنیم.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر اقدامی را نمی‌توان نقض برجام دانست، اما آمریکایی‌ها با این اقدام خود تمام قوانین و مقررات بین‌المللی حاکم را نقض کردند و حقوق مشروع ملت ما را زیر پای خود گذاشتند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما