نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. ارديبهشت 1395 - 12:40   |   کد مطلب: 18895
دور دوم انتخابات شهرستان ملایر از ساعت 8 صبح و همزمان با 21 استان کشور و 55 حوزه انتخابی آغاز شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ دور دوم انتخابات شهرستان ملایر از ساعت 8 صبح و همزمان با 21 استان کشور و 55 حوزه انتخابی آغاز شد.

مردم ملایر نیز از اولین دقایق شروع انتخابات در192 شعبه رای گیری حاضر و رای خود را به صندوق ها انداختند.

فرماندار ملایر نیز با حضور در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) ملایر ضمن بازدید و سرکشی از وضعیت شعبه رای گیری رای خود را به صندوق انداخت.

عبدالعظیم رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز خوب برگزاری انتخابات در دور دوم در ملایر اظهار داشت: مرحله دوم رای گیری با حضور خوب مردم همراه بوده است.

وی بتا اشاره به گفت: مردم پر شو و با انگیزه در انتخابات حضور پیدا کرده و در هر 192 شعبه اخذ رای که بررسیده است حضور مردم بسیار خوب بوده است.

فرماندار ملایر با اشاره به حضور خوب رای اولی ها در دور دوم بیان کرد: حضور رای اولی ها و کسانی که در دور اول انتخابات حضور نداشته اند بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به تعداد شعب رای گیری در شهرستان ملایر گفت: در مجموع شهرستان 192 شعبه اخذ رای داشته که 77 شعبه در شهر ملایر که دو شعبه شعبه سیار است.

رضایی با اشاره به آمار شعب اخذ رای در بخش های مختلف ملایر بیان کرد: در بخش مرکزی 35 شعبه، در بخش زند  20 شعبه، بخش جوکار 30 شعبه و بخش سامن 30 شعبه از دقایق اولیه اخذ رای به سامانه متصل بوده اند.

گفتنی است آقایان احد آزادی خواه و علیرضا امامی به دور دم انتخابات راه یافتهاند و یکی از انها برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند شد.

انتخابات تا ساعت 19 ادامه داشته و  اگر باز هم در برخی از استان‌ها و شعب لازم باشد مدت‌زمان اخذ رای را تمدید خواهد شد و  این موضوع از طریق وزارت کشور و شورای نگهبان انجام و به استان‌ها اعلام می‌شود.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار