نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. ارديبهشت 1395 - 16:47   |   کد مطلب: 18889
یکی از کانال های تلگرامی ملایر در اقدامی نو برای یکی از نیازمندان ملایری گلریزان مجازی انجام داد

به گزارش ملایری‌ها؛ این روزها کمتر کسی  وجود دارد که از شبکه های مجازی و مخصوصا شبکه اجتماعی تلگرام استفاده نکند و گواه این حرف قرار گیری ایرانی ها در بین کشورهای صدرنشین در  استفاده از این شبکه است.

شاید این روزها و در هیاهوی شبکه های اجتماعی کمتر کسی به فکر استفاده صحیح از این شبکه ها باشد و این روزها شاید بیشترین پیام هایی که در این شبکه پیام رسان دیده می شود بیشتر جنبه سرگرمی دارد.

اما در این میان هستند کسانی که با هدفی فراتر از هیاهوهای اجتماعی آهسته و با اطمینان قدم در راه فضای مجازی گذاشته و به استفاده های مفید این شبکه فکر می کنند.

ملایر بوک یکی از کانال های شبکه های اجتماعی تلگرام در  ملایر بوده که در شهرستان ملایر با انتشار عکس های قدیمی ملایر شهرتی در فضای مجازی کسب کرده است.

اما اقدامات خیریه این کانال  با کار بر روی دیوار مهربانی آغاز شده و اقداماتی موثر در راه اشاعه هر چه بیشر فرهنگ مهربانی و بخشندگی انجام داد و شاید امروز دیوار مهربانی ملایر که در این شهر سرای مهربانی نام گرفت از معدود سراهای پابرجا در شهرهای مختلف باشد.

روز گذشته پیامی به شرح زیر از این کانال در گروه های مختلف ملایر پخش شد و از مردم ملایر درخواست کمک برای یک نیازمند شد.

 "یک دوشیزه ی آبرومند و کم بضاعت در شهر عزیزمان، این روزها شدیدا از تنگی نفس رنج میبرد و برای تسهیل در تنفس، به مبلغ دویست هزار تومان برای مداوا و یک کپسول اکسیژن نیازمند است و چه نیکو می‌شود به شکرانه سلامتی خود، دلی را شاد کنیم.

 

حتی مقادیر اندک نیز

گره گشا خواهد بود... "

حال با گذشت یک روز خبری بس خوشایند در این گروه منتشر شد که نشان از مهربانی هر چه تمام مردمان دیار واقفان خیر اندیش داشت:

"در پی گلریزان مجازی دیروز، مبلغی بیش از پانصد هزار تومان به همت همشهریان خیر اندیش ملایر مستقیما به حساب نیازمند مذکور واریز گردید، همچنین کپسول اکسیژن نیز فراهم شد."

این گونه اقدام که در فضای مجازی کم نظیر بوده شاید راهی نو را برای کمک به نیازمندان باز کرده است و در این میان سابقه خوب این کانال نباید نادیده گرفته شود.

هر چند این روزها در فضای مجازی شهر ملایر با توجه به نزدیکی به دور دوم انتخابات از توهین، افترا، تخریب و دروغ پر شده است اما دیدن این گونه اقدامات در این فضای آلوده انسان را بسی خوشحال می کند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار