نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. ارديبهشت 1395 - 8:58   |   کد مطلب: 18887
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: نمایش موزیکال کودک "قصه شهر جنگلی" کاری از گروه هنری عرفان و کارگردانی بهرام حاجی علی اکبری در سالن مرکز آموزش هنر به روی صحنه می رود.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامرضا جمالی زاده اظهار داشت: نمایش موزیکال کودک «قصه شهر جنگلی» کاری از گروه هنری عرفان، به نویسندگی امیر بیگی و کارگردانی بهرام حاجی علی اکبری در سالن مرکز آموزش هنر به روی صحنه می رود.

وی گفت گفت: این نمایش که برای اولین بار در بهمن ماه سال گذشته در شهر سامن اجرا شد و مورد استقبال خوب خانواده ها و کودکان قرار گرفت، قصه ای زیبا و آموزنده از شهری تمیز و مرتب و پاکیزه می باشد که با مدیریت خوب شیر و همکاری میمون و کلاغ اداره می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: نمایش موزیکال قصه شهر جنگلی با آهنگ های ساده، شاد و ترانه های موزون به بچه ها مسواک زدن، ورزش کردن، درس خواندن، حفظ و استفاده در مصرف بهینه آب، حفظ محیط زیست، همکاری و تعاون و... را آموزش می دهد و در طول نمایش به بچه ها نشان می دهد که« شهر ما خانه ماست» و باید در تمیزی و نظافت آن بکوشیم.

وی درخصوص روایت این نمایش گفت: این شهر جنگلی در ابتدا تمیز و مرتب است اما با ورود و اسکان خوک که حیوانی کثیف است؛ همه چیز عوض می شود و با حمله موش ها، شهر را آلودگی و میکروب و آشغال فرا می گیرد، البته با مدیریت خوب شیر و همکاری دیگر حیوانات و قولی که خوک و موش ها می دهند، دست در دست یکدیگر داده و شهر را دوباره تمیز و مرتب می کنند و در کنار هم به سلامتی و خوشی زندگی را ادامه می دهند.

جمالی زاده  در خصوص سایر عوامل نمایش گفت: در این نمایش نسرین نعمتی، محیا جباری، فاطمه آراک، محسن حیدری نژاد، خاطره کتیرازن، ساناز خردمند و امیررضا عبدالله زاده به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند و دیگر عوامل آن شامل: نسرین نعمتی به عنوان دستیار کارگردان، منصور یوسفی به عنوان آهنگساز، سجاد عبدلی به عنوان مدیر برنامه و علی جانجانی نیز مسئولیت تدارکات را دارا می باشد و علی براتی زاده به عنوان خواننده و کار گریم با مریم مرشدی، نور و صدا با علی یعقوبی، طراحی و اجرا با امیر بیگی و کار عکاسی را نیز امیرعباس امیری بر عهده دارد.

وی افزود: امیدوارم این نمایش که از 11 تا 17 اردیبهشت با روزی دو سانس در ساعات 16 و 17:30در سالن مرکز آموزش هنر واقع در بلوار 15 خرداد به اجرا در می آید، همانند اجراهای خود در سامن با استقبال و حضور خوب کودکان، خانواده ها و مراکز آموزشی و مهد کودک ها مواجه شود

دیدگاه شما

آخرین اخبار