نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. ارديبهشت 1395 - 9:24   |   کد مطلب: 18846
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: وحید روستائی فوتسالیست ملایری در بین 15 فوتسالیت انتخابی از سوی محمد ناظم‌الشریعه برای مرحله نهایی اردوی استعدادیابی زیر 18 و 20 سال انتخاب شد .

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی با اشاره برگزاری اردوی استعدادیابی فوتسال ایران اظهار داشت: اردوی استعدادیابی فوتسال ایران به مدت دو روز در سنندج برگزار شد و 15 بازیکن از سوی سرمربی تیم ملی کشور انتخاب شدند.

وی افزود: اردوی استعدادیابی فوتسال ایران برای شناسایی ورزشکاران مستعد چهار استان کرمانشاه، ایلام، همدان و کردستان در روزهای 23 و 24 فروردین ماه در سنندج برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: این اردو با حضور محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتبال کشور برگزار شد و فوتسالیست های مستعد زیر 18 و 20 سال گزینش و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

رضایی گفت: با اعلام فدراسیون فوتبال، استان کردستان به عنوان یکی از پایگاه استعدایابی غرب کشور معرفی شده است و علی قریشی داور و پیشکسوت کردستانی نیز مسئولیت این اردو را به عهده داشت.

وی افزود: در پایان این اردو، ورزشکاران زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرینات و تست های مورد ارزیابی را انجام دادند و 15 بازیکن جهت حضور در مرحله نهایی اردوی استعدادیابی فوتسال ایران انتخاب شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به دعوت فوتسالیست ملایری به مرحل نهایی این اردوی استعدادیابی بیان کرد:  وحید روستائی از ملایر، امین گل محمدی و مهدی جالوک از همدان از سوی محمد ناظم‌الشریعه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی گفت: مرحله نهایی اردوی استعدادیابی فوتسال ایران با حضور ورزشکارانی از 10 منطقه کشور برگزار می شود و در پایان 30 بازیکن زیر 18 و 20 سال انتحاب خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار