نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. فروردين 1395 - 12:13   |   کد مطلب: 18641
امام جمعه ملایر گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی جنگ با بیکاری بوه و فقط نباید در حد حرف و شعار باشد و باید با اقدام و عمل همراه شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ آیت الله سیدرضا فاضلیان در اولین جلسه شورای اداری شهرستان ملایر در سال 95 با اشاره به نامگذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری با عنوا اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار داشت: در قرآن کریم و در آیات 30 تا 32 سوره مرسلات بحث استقامت و پایداری مطرح شده است.

وی افزود: مقاومت در همه زمینه ها از جمله، تولید، اخلاقیات، وظایف، ار به معروف و نهی از منکر و در کلیه امور که به مسئولین واگذار شده است وجود دارد.

امام جمعه ملایر با تاکید بر رعایت اخلاق از جانب مدیران در ادارات بیان کرد: مسئولین باید در تمام اموری که به آنان محول شده اخلاقیات را در نظر داشته و برخورد با اخلاق و درست با مردم بسیار مهم است.

وی با اشاره به مهمترین ثمرات مقاومت در تولید بیان کرد: فعال شد  بیشتر کارخانه ها، ایجاد شغل برای جوانان، نجات از بیکاری و پیدایش شرکت ها و کارخانجات جدید همه از ثمرات مقاومت در تولید است.

فاضلیان گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی جنگ با بیکاری بوه و فقط نباید در حد حرف و شعار باشد و باید با اقدام و عمل همراه  شود.

وی گفت: مسئولین هر اندازه که می توانند باید در تحقق این امر تلاش کنند و هر کس با توجه به مسئولیتی که دارد در تحقق این امر کار کند.

امام جمعه ملایر گفت: دشمن به دنبال آسیب زدن به اقتصاد کشور بوده و راه نجات از  این مشکلات استقامت بوده تا دشمن نتواند اقتصاد ر بالا و پایین کند.

وی با تاکید به برپایی نماز اول وقت در ادارات بیان کرد: در ادارات برپایی نماز او وقت ترک نشده و در هنگام نماز اول وقت جلسه برگزار نشود.

فاضلیان افزود: جوانان بزرگترین سرمایه های کشور بوده و در این سال مسلین هر چه بیشتر برای استغال جوانان تلاش کنند تا بیکاری به حد صفر برسد.

 

دیدگاه شما