نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. فروردين 1395 - 10:42   |   کد مطلب: 18625
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات فوتسال جام ولایت نوروز 95 در محلات شهرستان ملایر با قهرمانی تیم فوتسال بادران به پایان رسید.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام نوروز در ملایر اطهار داشت:  مسابقات فوستال جام ولایت در نوروز 95 با استقبال خوب ورزشکاران ملایری و با حضور 20 تیم از محلات مختلف شهرستان ملایر برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات  یک تیم از نهاوند ممیهمان مسابقات نوروز جام ولایت در ملایر بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: این مسابقات از سوم فروردین و با همت زحمت کشان باشگاه فرهنگی ورزشی وحدت ملایر شروع شد در روز دوشنبه 9 فروردین با پیروزی تیم بادران به پایان رسید .

وی گفت: حضور قابل توجه تماشا چیان و بی حاشیه بودن مسابقات و همچنین استقبال میهمانان نوروزی از مسابقات نکات قابل توجه این بازیها بود .

رضایی افزود: در پایان 48 بازی برگزار شده در سالن ولیعصر شهرستان ملایر تیم های فوتسال بادران و سروش و شیرینی شمال و فتح البرز به ترتیب مقامهای اول تا چهارم را کسب نمودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت:  تیم شهید وفایی از روستای قره تگینی شهر ملایر بعنوان تیم اخلاق، آقای محمد جعفری از بادران بعنوان آقای گل  و الیاس پایدار بازیکن اخلاق از تیم شهدا ازناو با اهدا لوح وجایزه تقدیر  شدند .

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار