نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. فروردين 1395 - 9:59   |   کد مطلب: 18607
رئیس اداره میراث فرهنگی ملایر خبر داد؛
برگزاری رژه خودروهای کلاسیک در هفته میراث فرهنگی در ملایر
رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی ملایر گفت: : با توجه به استقبال خوب از این رژه خودروهای کلاسیک نوروز در ایام هفته میراث فرهنگی نیز این برنامه اجرا خواهد شد.

محمدرضا بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به اقدامات انجام شده در ایام نوروز در ملایر اظهار داشت: مراسم های رژه خودرو های کلاسیک  و مسابقه  سبزه آرایی  با حضور پر شور مردم برگزار شد.

وی گفت: رژه خودروهای کلاسیک با حضور 23 خودرو قدیمی و 5 موتور سنگین و با همکاری هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری ملایر برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی ملایر افزود: با توجه به استقبال خوب از این برنامه در ایام هفته میراث فرهنگی رژه خودروهای کلاسیک با برنامه ریزی بهتری انجام خواهد شد.

وی گفت: برخی از صاحبان خودروهای کلاسیک و قدیمی در ملایر حضور نداشته و اردیبهشت ماه  و در هفته میراث فرهنگی رژه پرشورتری برگزار خواهد شد.

بهاری گفت: هدف اصلی از برگزاری این برنامه ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین مردم و یادآوری خاطرات به نسل های گذشته است.

وی گفت: بسیاری از میانسالان و کهنسالان ما با این خودروها خاطرات خوبی داشته و برگزاری این رژه خاطرات آنان را زنده خواهد کرد.

 رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی ملایر گفت: مسابقه سبزه آرایی نیز یکی از سنتهای دیرینه ملایر بوده و امسال برای سومین دوره و با حضور 23 شرکت کننده برگزار شد.

وی با تاکید بر لزوم حفظ سنت ها و آیین ها  گفت: باید در حفظ سنت ها و آیین ها کوشا بود تا بتوان آن را به نسل آینده منتقل کرد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار