نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. فروردين 1395 - 9:47   |   کد مطلب: 18606
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد
برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه ملایر
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری جشن ویژه میلاد حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام مادر و زن در بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان ملایر بیان کرد: امسال طرح آرامش بهاری متقارن با میلاد حضرت زهرا(س) شده که جشن‌های ویژه این ایام نیز در بقاع متبرکه شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری ویژه‌برنامه جشن میلاد حضرت زهرای مرضیه(س) همزمان با روز میلاد این بانوی بزرگ در امامزاده عبدالله(ع) ملایر خبر داد و افزود: این جشن با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران شهرستان ملایر و با حضور بانوان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) و امامزاده ابراهیم طجر سامن در هفته زن خبر داد و گفت: این برنامه‌ها نیز با همکاری هئیت امنای امامزادگان و اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین در سایر بقاع متبرکه، امامزادگان و مساجد شهرستان نیز مراسم‌های جشن ویژه میلاد حضرت فاطمه(س) برگزار خواهد شد.

اسدپور در ادامه با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در 10 بقعه و امامزاده شاخص شهرستان ملایر گفت: روزانه بیش از یک‌هزار نفر از امامزادگان شهرستان بازدید دارند.

وی با اشاره به بازدید بیش از 10 هزار نفر از امامزادگان ملایر در تعطیلات نوروز یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود این بازدیدها تا پایان تعطیلات به بیش از 20 هزار مورد برسد.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه 10 نفر مبلغ در طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت حضور دارند افزود: این مبلغین شامل 6 مبلغ اعزامی از قم، سه نفر خانم و یک مبلغ بومی بوده که در امامزاده عبدالله ملایر(ع)، امامزاده عبدالله(ع) روستای مهرآباد تکیه حضرت ابوالفضل(ع) و مقبره سیف‌الدوله مستقر هستند.

وی پاسخ به سئوالات دینی و شرعی، غرفه حجاب و عفاف، غرفه کودکان، سلسله مباحث نمایشگاهی با موضوعات مختلف از جمله عفاف فاطمی و... را از برنامه‌های طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه شهرستان ملایر دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما