نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. فروردين 1395 - 11:34   |   کد مطلب: 18567
شهردار ملایر گفت: اپلیکیشن ملایر شهر کریم خان مشتمل اطلاعات گردشگری، اطلاعات شهر ملایر و نقشه ملایر رونمایی شد.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به رونمایی از اپلیکیشن ملایر شهر کریم خان اظهار داشت: از اپلیکیشن ملایر شهر کریم خان جهت جلوگیری ازاسراف ومصرف کاغذ و برای استفاده در همه ایام سال طراحی شده است.

وی افزود: اطلاعات‌ این برنامه  مشتمل بر ملایر شناسی مفاخر ملایر، نقشه ملایر،صنایع دستی، سوغات، اماکن تاریخی و تفریحی، گالری تصاویر، اماکن اسکان،معرفی شهردار و مدیران شهردای ملایر و اعضای شورای شهر است.

شهردار ملایر با اشاره به مهمترین اهداف ساخت این برنامه بیان کرد: این کار اقدامی است جهت شناساندن ملایر به هموطنان عزیز و جذب مسافر بجای چاپ بروشور که معمولا هر ساله با هزینه های زیاد چاپ می‌شود.

وی با اشاره به مهمترین مزیت های این اپلیکیشن تصریح کرد:  این اپلیکیشن یکبار برای همیشه طراحی شده و دایما قابل ارتقاع و بروز رسانی است.

رضایی گفت: این نرم افراز توسط روابط عمومی شهرداری ملایر تهیه و در اختیار شهروندان عزیز و هموطنان گرامی قرار گرفته است و در بازار نیز قابل دانلود است .

وی گفت: این نسخه ممکن است دارای نقایصی باشد که حتما در بروزرسانی و نخسه های جدید معایب آن بر طرف خواهد شد.

شهردار ملایر با اشاره به مهمترین اقدامات شهرداری ملایر در ایام نوروز بیان کرد: شهرداری ملایر اقدامات موثری برای رفاه حال مساافران و همشهریان در ایام نوروز انجام داده است.

وی افزود: نصب 13 المان نوروزی در نقاط مختلف شهر، نصب 9 عدد چراغ تزئینی در بلوار نبوت، نعیین محل فروش میوه نوروزی و شب عید و روزانه کردن بازارچه محلی جمعه بازار علاوه بر نظافت و تنظیف شهر از جمله اقدامات شهرداری در ایام نوروز است.

برای دانلود این برنامه به اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه‌ها

وضعیت احداث فرودگاه ولیعصر عج ملایر به کجا رسیده است؟

دیدگاه شما

آخرین اخبار