نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. فروردين 1395 - 10:56   |   کد مطلب: 18559
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی نیازمند عمل و اقدام به جا بوده و نیاز است برای تحقق این امر به دنبال تقویت اقتصاد داخلی با مبانی مقاومت و پایداری است.

احمد آریایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری سال 1395 توسط مقان معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» اظهار داشت: تکرار اقتصاد مقاومتی توسط رهبری نشان دهنده اهمیت فراوان این مسئله است.

وی گفت: وضعیت اجرای اقتصاد مقاومتی در  در کشور ضعیف بوده و اقدامات صورت گرفته در سالهای اخیر درخور توجه نبوده و اقدامات مناسبی صورت نگرفته است و نیازمند اقدامات بهتری است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در مسئله اقتصاد مقاومتی نشان دهنده این است که ایشان از شعاری بودن این مسئله راضی نیستند و نیازمند اقدام و عمل است.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی نیازمند عمل و اقدام به جا بوده و نیاز است برای تحقق این امر به دنبال تقویت اقتصاد داخلی با مبانی مقاومت و پایداری است.

آریایی نژاد گفت: نباید در این مسئله چشم به دشمن داشته و مسئولین باید از وابستگی کشور به بیرون و به خصوص محصولات وارداتی که در کشور تولید می شود پرهیز کنند.

وی مهمترین وظیفه دولت و مسئولین را در راه تحقق اقتصاد مقاومتی اهمیت بر پژوهش و تحقیقات و تبدیل ان به علم کاربری و تولید دانست و بیان کرد: باید هر چه بیشتر به دنبال شکوفا کردن اقتصاد بود و از هر گونه وابستگی به بیرون پرهیز کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در راه تحقق اقتصاد مقاومتی باید افق دور دست را دید و نباید به کوتاه مدت توجه کرد.

وی گفت: ارتباط با دیگران و دنیای غرب در کوتاه مدت مسکن گونه بوده ولی در بلند مدت باعث تنش شده همانگونه که تجربه کشورهای وابسته نشان داده است و در این راه باید به وضعیت اقتصاد  بلند مدت بدون سیاست زدگی و دوراندیشانه با توجه به توان داخلی توجه کرد.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار