نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. اسفند 1394 - 16:52   |   کد مطلب: 18526
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی ملایر گفت: چهارشنبه سوری در این شهرستان بدون حادثه سپری شد و هیچ موردی از سوختگی و انفجار گزارش نشد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمودرضا مدرس نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرکز فوریت ها در شب چهارشنبه سوری هیچ ماموریتی مبنی بر بروز حادثه، سوختگی و یا انفجاری در سطح شهر نداشت که این امر باعث خوشحالی است.
وی اظهار کرد: تمامی آمبولانس های مرکز فوریت های پزشکی ملایر در پارک ها و مناطقی که حادقه خیز بود، در شب چهارشنبه سوری مستقر شدند و آمادگی کامل را برای بروز هرگونه حادثه ای داشتند.
وی ادامه داد: از بیمارستان های سطح شهر ملایر نیز گزارشی از حادثه، سوختگی و یا انفجار گزارش نشد و با اطلاع رسانی های انجام شده شهروندان شب آرام و بدون حادثه ای را در چهارشنبه آخر سال پشت سر گذاشتند.
مدرس نژاد اظهار کرد: سه مرکز فوریت های پزشکی در شهر ملایر واقع در میدان استقلال، میدان فخریه و ولیعصر(عج) با چهار دستگاه آمبولانس فعال است و با شروع طرح نوروزی به صورت آماده باش هستند.
وی افزود: همچنین چهار پایگاه جاده ای نیز در جوکار، زنگنه، یونس و حسین آباد ناظم با چهار دستگاه آمبولانس فعالند و در مجموع هشت دستگاه آمبولانس در مرکز فوریت ها و پایگاه های جاده ای و پنج دستگاه آمبولانس پشتیبان در صورت بروز حوادث در ایام نوروز تجهیز شده اند.
مدرس نژاد یادآور شد: مرکز فوریت های پزشکی منطقه ملایر در طرح نوروزی امسال که تا 15 فروردین ماه ادامه دارد، 50 نیروی این مرکز در شهرستان ملایر در ایام نوروز آماده باش هستند.
وی همچنین از استقرار چادرهای سلامت در میدان کوثر در ورودی همدان و میدان استقلال در ورودی اراک از امروز 26 اسفندماه خبر داد و اظهار داشت: این چادرها تا پایان 15 فروردین ماه برای ارایه خدمات به مسافران دایر است.
وی گفت: در یازده ماهه امسال مرکز فوریت های پزشکی ملایر یک هزار و 299 ماموریت تصادفی در سطح شهر و جاده های این شهرستان انجام داده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار