نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. اسفند 1394 - 14:15   |   کد مطلب: 18508
رئیس ارشاد ملایر خبر داد:
برپایی نمایشگاه عکاسی در ملایر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه عکس با موضوع «فضا سازی در بناهای تاریخی و مذهبی» در مجتمع فرهنگی و هنری گشایش یافت.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامرضا جمالی زاده اظهار داشت: سی امین نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در سال جاری تحت عنوان نمایشگاه عکس با موضوع «فضا سازی در بناهای تاریخی و مذهبی» در مجتمع فرهنگی و هنری گشایش یافت.

وی افزود: در این نمایشگاه تعداد 30 اثر از مریم عظیم پور هنرمند همدانی که در آن به بررسی برخی از نشانه های شهری در رابطه با فضاسازی بعضی مکان های تاریخی شهرهایی چون تبریز، اردبیل، گنبد کاووس، همدان، همدان، گنبد سلطانیه زنجان پرداخته، به تصویر کشیده شده است.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت:  مریم عظیم پور متولد همدان و دارای مدرک کارشناسی معماری از دانشگاه خیام مشهد و کارشناسی ارشد معماری منظر از دانشکده هنرهای زیبای تهران می باشد که در کانامه هنری خود برگزاری 3 نمایشگاه انفرادی،2 نمایشگاه گروهی، شرکت در مسابقات و جشنواره های مختلف را دارد و توسط این هنرمند همدانی، کتاب عکاسی « فضا سازی در منظر» در انشارات دانشگاه تهران در دست چاپ است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار