نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. اسفند 1394 - 8:39   |   کد مطلب: 18384
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملی ملایر از برپایی نمایشگاه بزرگ تشکل دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه ملایر تحت عنوان «ترنم ولایت» در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حمید نوریدر گفت‌وگو با ايسنا اظهار کرد: در ایام سوگواری مرضیه کبری(س)، پنجمین نمایشگاه بزرگ تشکل دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه ملایر تحت عنوان  «ترنم ولایت» شامل طراحی‌های متنوع از عصر خلقت تاکنون در محل گلزار شهدای این مرکز آموزش عالی برپا شده است.

‌وی افزود: به همت تشکل قرآن و عترت و با کمک معاونت فرهنگی دانشگاه، نمایشگاه ترنم ولایت با موضوع ایام فاطمیه با حضور ریاست، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه ملایر افتتاح شد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه تا 18 اسفندماه همه‌روزه برای بازدیدکنندگان از همه اقشار جامعه، به صورت رایگان دایر است.

نوری ادامه داد: بزرگترین ویژگی نمایشگاه این است که نشان می‌دهد شخصیت‌های این نمایشگاه افسانه نیستند و درعین زمینی بودن، روح بلندی دارند و رسیدن به این جایگاه اگرچه سخت اما امکان‌پذیر است.

وی افزود: همچنین راویانی از شهر قم در این نمایشگاه حضور یافته‌اند و توضیحات کاملی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملی ملایر به تلاش 9 ماهه گروه عترت و قرآن دانشگاه ملایر در راستای ارتقاء فرهنگ و پرداختن به مسائل مبتلابه جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف اصلی دانشگاه‌ها پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی و ارائه راهکارهای راهبردی برای رفع مشکلات موجود است.

نوری خاطرنشان کرد: برای تسهیل در بازدید از نمایشگاه هر روز رأس ساعت 14:30 یک دستگاه اتوبوس از میدان امام خمینی(ره) به سمت دانشگاه ملایر حرکت خواهد کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار